Fortex90
Legacy Member
Op zich wel een cva game.. maar ik heb me toch al serieus geërgerd aan de tegenstanders... op sommige momenten kan je echt geen bal meer doen... ook al duw je op de R2 voor reversals e.d... ik hield er net van om zoals in den 2011 zo te kunnen domineren. en nu ineens krijg ik het toch moeilijk.. al is dit natuurlijk/waarschijnlijk realistischer. maar er zijn momenten dat ik zot te traag ben of echt gewoon niks kan doen, maar echt niks. FRUSTRATIES 

