Archief - WWE '12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Matic

Legacy Member
gld_box_wwe12.jpg


officiële site

release: 25 november 2011
genre: wrestling
dev: Yuke's

>>> GameTrailers


WWE 2012.

The Road to Wrestlemania is fraught with action, drama, challenges, storyline twists and turns, and surprises. Which road will you pick, and what story will you tell, on your way to the biggest spectacle in sports entertainment?

632402_20110601_screen007.jpg


Wie gaat deze spelen?

Ik ga me er vanavond alvast mee amuseren! :woohoo:

WWE smackdown vs raw 2011 was al erg goed naar mijn mening, vooral in het weekend teamen met wat vrienden (terwijl de vrouwen naar soaps staren :p)

WWE12 krijgt overal schitterende reviews, dus bij deze ben ik echt wel benieuwd. ^^

Groetjes,

M

Razer

Legacy Member
smackdown vs raw 2011 was ferm plezant ( enkel MP was niet goed hier )
ik heb via play.com the people edition van the rock gepre orderd
( zal helaas voor +- 30 december zijn pas )

ww12 word wat vernieuwd van gameplay en graphs en kijk er zeker naar uit :)
als de MP deftig in BE werkt wil ik gerust eens een tag team matchke met u doen ze :D

math

Legacy Member
Ik ga het misschien kopen. Het is wel jammer dat je nu maar met 6 tegelijk in de ring kunt. Vroeger in de ps2 versie kon je met 8 in de ring.

Razer

Legacy Member
blijkbaar hebben ze al een patch van 250 mb bij de launch in USA uitgegeven.
waaronder het glitches van wrestlers die hun lichaam werden vervormd :p

Matic

Legacy Member
hahahahaha

sgoe jack als da macheerd, then its on! :)

Hanske, believe me, ik heb vroeger die op de N64 zwaaaar gespeeld, vanaf ps1 tot vorig jaar op de ps3 vond ik NIKS! vanav SvR 2011 ben ik terug beginnen spelen en was ik insta hooked... Deze ziet er weeral een bom uit :)
Ik kijk het graag, en ik speel zeer graag met een eigen creatie :)

Math, da wist ik nie :) ma stoort me ni echt :p

Dj Sephiroth

Legacy Member
ik koop dit wel binnen een paar maand
veel te veel om te spele nu :p

TmagusJr

Legacy Member
Jack-Sparrow zei:
smackdown vs raw 2011 was ferm plezant ( enkel MP was niet goed hier )
ik heb via play.com the people edition van the rock gepre orderd
( zal helaas voor +- 30 december zijn pas )

ww12 word wat vernieuwd van gameplay en graphs en kijk er zeker naar uit :)
als de MP deftig in BE werkt wil ik gerust eens een tag team matchke met u doen ze :D

Ik zou deze editie ook willen, is deze echt pas beschikbaar vanaf 30 december ofzo?

Razer

Legacy Member
TmagusJr zei:
Ik zou deze editie ook willen, is deze echt pas beschikbaar vanaf 30 december ofzo?

Play.com - Buy WWE '12: The People's Edition (Play.com Exclusive) online at Play.com and read reviews. Free delivery to UK and Europe!

ik bedoelde dat met de lange verzendtijd ik heb rond 30 november zal ontvangen ( klein foutje :p )

deze word verzonden al naar mij toe ( helaas tot 10 werkdagen max verzendtijd )

die verise was niet in BE te verkrijgen, in game mania staat et € 60, dus dacht wrm de special edition niet ;)
heb van 2011 de randy ortan edtie
enkel jammer dat ik weekje zal moeten wachten tot het arriveerd :unsure:

Matic

Legacy Member
Zeg waar is de road to wrestlemania da ge kunt spele me u eige manneke? Kheb alleen die van sheamus.. Of moete die vrijspele en die van sheamus completen?

100%

Legacy Member
wat is deze game een teleurstelling. de eerste wwe game ontwikkeld voor deze generatie consoles, f*ck zunne, deze had de ps2 ook nog kunne trekken. grafisch zo goed als geen verschil met de vorige versies. de enige grote vernieuwing is de controls, en die hadde toch beter gekund. graples onder een knop (vond het juist goed werken onder de rechterstick) en die road to wrestlemania, mja.
serieuze kandidaat miskoop van het jaar (en ik heb tdu2 gekocht).

sinas7

Legacy Member
bij Road to Wrestlemania moet ge gewoon de verhaallijn doorlopen, na een tijd loopt het over in de verhaallijn van een ander personage.

Ik had de game al 4 maanden gepre-ordered, thuis levering. Natuurlijk krijg ik gisteren het niet in de bus, zal dus voor volgende week zijn:sad:

Matic

Legacy Member
thx sinas7!

en 100%, ik vond de besturing van de vorige ook beter, ma tzal wennen zijn... voor de rest ben ik het niet eens, vind em zalig... :p ma ieder zn mening he :)

Razer

Legacy Member
lijmz0r zei:
thx sinas7!

en 100%, ik vond de besturing van de vorige ook beter, ma tzal wennen zijn... voor de rest ben ik het niet eens, vind em zalig... :p ma ieder zn mening he :)

hebt ge al eens MP geprobeerd ? :)
bij 2011 connecte ik altijd uit enz.
had gelezen dat ze voor MP betere en snellere servers hebben nu ( of ons belgenlandje da ook ondervind da zouk nie wete :p )

probeer is MP als ge wilt en laat het me weten of da goe bolt.

sinas7

Legacy Member
Jack-Sparrow zei:
hebt ge al eens MP geprobeerd ? :)
bij 2011 connecte ik altijd uit enz.
had gelezen dat ze voor MP betere en snellere servers hebben nu ( of ons belgenlandje da ook ondervind da zouk nie wete :p )

probeer is MP als ge wilt en laat het me weten of da goe bolt.

THQ heeft al laten weten dat er verschillende problemen zijn/waren met online functies. Misschien is het al opgelost maar er waren problemen met connecten voor alle online functies (multiplayer, community creations, etc...)

Ik heb ook al gezien dat ze bezig zijn met een soort "patch" om de toch blijkbaar talrijke bugs aan te pakken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan