Archief - WoW Collector's Edition O_O

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NecromanX

Legacy Member
Camilleke dat is een pakket samengetoken door een fan :), dan nog een lelijke duitse fan :p

Camilleke

Legacy Member
ja idd. Ene hele lelijke :D
Als prijs "beetje" lager was, dan nam ik het direct. :lol:
Een verzameling samengesteld uit andere al vrij dure top-pakket"jes" van Blizzard. Idd Necromanx, ik denk dat het niet een in-zijn-geheel-bij Blizzard-te-bestellen pakket is. Het was een auction aangeboden door de GC GAMES CONVENTION te Leipzig. Een reclamestunt zo te zien.

Quickening-SOY

Legacy Member
kewl pakket (da eerste) maar waar kunde da bestellen..?? enkel ebay of zo?

als ge andere plaatsen weet, post ze hie dna es plz..

Caretaker

Legacy Member
exclusive ingame pet is waarschijnlijk ne zergling.

ivm met server kiezen in US of EU:
I’ve been bringing your concerns to the staff, and I do have a clarification regarding one the concerns brought up. Players located in North America will be able to choose between the USWest and USEast servers, though we’ll recommend you choose the location closest to you.

Also, I just want to make sure it’s clear that while we believe European players will have a significantly better experience playing on local European servers, we understand that some European players will still want to play on US servers. For these individuals, we will provide a specific solution following the European release.

I know that there are still some open questions from this thread, but I’m afraid that that’s all the information I have at this time. However, I will continue to pursue this subject internally and will let you know as soon as I have more information. Thanks in advance for your patience while I look into this further. :)

DarK-Shadow

Legacy Member
komt die collectors edition ook uit in europa, of gaan enkel de amerikanen (en koreanen) die kunnen kopen in de winkel?
ja via internet kun je bestellen, maar tis toch makkelijker dat ergens in een winkel hier te halen

pff ze hadden veel beter een worldwide release gepland, veel minder gezever daarmee

Fuzetsu

Legacy Member
DarK-Shadow zei:
komt die collectors edition ook uit in europa, of gaan enkel de amerikanen (en koreanen) die kunnen kopen in de winkel?
ja via internet kun je bestellen, maar tis toch makkelijker dat ergens in een winkel hier te halen

pff ze hadden veel beter een worldwide release gepland, veel minder gezever daarmee


Makkelijker???


Echt nie zuh...

Online bestellen heeft als voordeel:

- Goedkoper door import (dollar staat nog steeds lager dan de euro)
- Extra goodies vaak bij pre-order
- Sneller dan hier kopen
- Je krijgt het aan je deur geleverd...

En nu de voordelen van in de winkel kopen plz :p

DarK-Shadow

Legacy Member
-geen visa kaart of dergelijke nodig
-je bent zeker dat je het wel hebt
-steun de vlaamse economie!! :)
-in het geval van wow weet je dat als je het koopt, de europese servers klaar zijn, en heb je waarschijnlijk ook een veel stabielere versie en zijn er wel al wat extras bij die blizzard pas na de release (in amerika) ging implementeren
-geen visa nodig
-je krijgt in het geval van duitsland en frankrijk de versie in u taal
-je bent niet gedoemd om een week lang constant naar u brievenbus te zitten loeren

Fuzetsu

Legacy Member
DarK-Shadow zei:
-geen visa kaart of dergelijke nodig
-je bent zeker dat je het wel hebt
-steun de vlaamse economie!! :)
-in het geval van wow weet je dat als je het koopt, de europese servers klaar zijn, en heb je waarschijnlijk ook een veel stabielere versie en zijn er wel al wat extras bij die blizzard pas na de release (in amerika) ging implementeren
-geen visa nodig
-je krijgt in het geval van duitsland en frankrijk de versie in u taal
-je bent niet gedoemd om een week lang constant naar u brievenbus te zitten loeren


Met online verzenden heb je het ook 100 % zeker, vlaamse economie kan met wat dat punt betreft dik de boom in...
Patches worden ook uitgebracht voor de US dus of da nu op patch of op de cd / dvd staat maakt niks uit, 2x geen visa :/... ik leech die toch van iemand anders ^_^, versies in andere talen = total gheyness... da verpest de humor / authenticiteit van het origineel, en ivm dat gedoemd... vaak moet ik hier langer wachten tot mijn ma naar een winkel kan rijden dan dat ik het online bestel en het sneller in de bus is.

nothingButme

Legacy Member
lol nen zergling als 40% diene collectors edition heeft dan ist world of starcraft :P

Fuzetsu

Legacy Member
nothingButme zei:
lol nen zergling als 40% diene collectors edition heeft dan ist world of starcraft :P



Bleh, geef mij dan toch mer ne mini-Infernal ofzo...

Zelfs al doet me niks :]

Camilleke

Legacy Member
We spreken van verschillende versies van WOW. Op zich is er maar 1 versie. Als we van "versie" spreken, baseren we ons op de server waarop men zal spelen en de taal waarin interface en ingame-text (zoals questbeschrijvingen etc..) op het scherm verschijnen. Je zal van eender welke taalversie kunnen overstappen naar een andere taalversie. Waarschijnlijk zal hiervoor een patchmogelijkheid ofzoiets komen. (of moeten er gewoon "taalfiles" vervangen worden. Het verschil tss de gewone versie en de collectors-versie zijn de extra's.

De betalingsmethode zou bepalend zijn voor de servers waarop je zal knn spelen. Dit werd in meerdere verslagen van reporters op de blizz-tour teruggevonden.
Betaal je de eerste monthly fee in dolar, dan zouden de VS-servers toegankelijk zijn. Betaal je het eerste abonementsgeld in Euro, dan zullen de euro-servers toegankelijk zijn. (je zal niet in euro kunnen betalen alvorens de euro-release ergens rond februari een feit is). Wel zou er de mogelijkheid zijn om (eenmalig?) van regio te wisselen. (Omdat je bvb samen met vrienden wil spelen die op een andere server zitten). Ook dit werd door de reporters van de blizz-tour neergeschreven.
Indien dit het geval is, zal je waarschijnlijk van nul op die nieuwe server moeten beginnen. Dus het zou dan perfect mogelijk zijn om met een account te spelen op VS-servers tss de november en februari. Als de euro-release een feit is stap je met deze account over en begin je opnieuw op de euro-servers. Ik hoop dat blizz dit bevestigd. Want velen onder ons vinden deze mogelijkheid bepalend in de aankoop van een "VS-versie".
Hoe zien jullie dit?

Fuzetsu

Legacy Member
Camilleke zei:
We spreken van verschillende versies van WOW. Op zich is er maar 1 versie. Als we van "versie" spreken, baseren we ons op de server waarop men zal spelen en de taal waarin interface en ingame-text (zoals questbeschrijvingen etc..) op het scherm verschijnen. Je zal van eender welke taalversie kunnen overstappen naar een andere taalversie. Waarschijnlijk zal hiervoor een patchmogelijkheid ofzoiets komen. (of moeten er gewoon "taalfiles" vervangen worden. Het verschil tss de gewone versie en de collectors-versie zijn de extra's.

De betalingsmethode zou bepalend zijn voor de servers waarop je zal knn spelen. Dit werd in meerdere verslagen van reporters op de blizz-tour teruggevonden.
Betaal je de eerste monthly fee in dolar, dan zouden de VS-servers toegankelijk zijn. Betaal je het eerste abonementsgeld in Euro, dan zullen de euro-servers toegankelijk zijn. (je zal niet in euro kunnen betalen alvorens de euro-release ergens rond februari een feit is). Wel zou er de mogelijkheid zijn om (eenmalig?) van regio te wisselen. (Omdat je bvb samen met vrienden wil spelen die op een andere server zitten). Ook dit werd door de reporters van de blizz-tour neergeschreven.
Indien dit het geval is, zal je waarschijnlijk van nul op die nieuwe server moeten beginnen. Dus het zou dan perfect mogelijk zijn om met een account te spelen op VS-servers tss de november en februari. Als de euro-release een feit is stap je met deze account over en begin je opnieuw op de euro-servers. Ik hoop dat blizz dit bevestigd. Want velen onder ons vinden deze mogelijkheid bepalend in de aankoop van een "VS-versie".
Hoe zien jullie dit?


Als een (eenmalige) overstap mogelijk is ga ik zeker en vast de US Collector's Edition bestellen :)

Maar kga nu men beddeke in -.-

Camilleke

Legacy Member
lol, afhankelijk van welke blizzemmedewerker geintervieuwd wordt, krijg je wel erg verschillende verhalen:

From all your different annonces, it's not going to be possible for Europeans to play on US servers and vice-versa. Can you confirm that?

Yes, in the first few times Europeans are not gonna be able to access the US servers. We took this decision for alot of reasons.

First off because we want to assure the best possible quality service for animations and technical support. The division of regional zones will permit us to make sure that our animation team has the best service and support for the normal playing times, for the players, for those hours. If we let Europeans and US players play at the same time, normal time for them, with the time zone difference. For them, that would mean basically no GM support or very few of them and the technical support would also be closed. We want to provide the very best quality service possible, so in order to do that, we will close off access to Europeans to US servers, so that they can play with optimal gaming conditions and support.

The second reason is a question latency problems. WoW is a dynamic game with quick reflex actions and with alot of action. Even if little, there will be slowed down effects of latency between a european player and the US servers. As stated before, it's a drop in quality that we won't accept.

But, I understand very well for multiple reasons why some Europeans will still very well like to play on US servers. That is why for that, we will open that possibility later on, which means after the release of the european version. There won't be a full european launch by the way. To be able to do it, your going to have to make an express demand and not everyone will be forcibly accepted with authorisation to do so.

:sad:


http://www.battle.net/forums/wow/thread.aspx?fn=wow-general&t=2005642&p=1#post2005642

Nostradamus2000

Legacy Member
maw als ge op 1 dag 10 verschillende mense zie moogde blij zen :(


hoop da die amerikane nog veel orkane op hun server dak krijgen :angry: :angry: :angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan