Archief - WoW Collector's Edition O_O

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NecromanX

Legacy Member
http://www.wc3.be/news.php?id=149

al die goodies, vooral die maps in vezel stof, zijn zalig :x
en dan nog eens zoon zalige box :/
dat word een usa pre order voor mij heh, deze editie zal volgens blizzard een tijdelijk aanbod zijn

ToasT

Legacy Member
ik denk da ik die ook ga pre-orderen, very nice idd.

Exclusive pet, yippie :)

NecromanX

Legacy Member
denk van wel ze, ingame kun je nu ook al je "gateway" kiezen wat eigenlijk de server is. Dus je zal bij de retail zeker kunnen kiezen op welke server je wilt spelen

Camilleke

Legacy Member
Ziet er goed uit!
Ik meen me hiervan idd iets te herinneren.
Iets soortgelijks was het collectors edition "ingame item", waarover enige tijd gesproken werd:

When we release World of Warcraft, we will be releasing a normal box and a collector's edition box. In the collector's edition you will get lots of cool goodies including a voucher for an in-game item. We haven't yet decided what this item will be yet, but I thought I would give the community a chance to submit their ideas and opinions.
Er zaten ook andere leuke ideetjes tussen :)

Here are the ground rules:
- The item cannot make your character "stronger" or better. We will not be giving out uber gear.

Here are some examples of ideas we have been kicking around the office, in case you want to throw your support behind one of these:

- Unique Shirt
- Unique Hat
- Special Collectors Edition Tabbard. Since most players won’t have a tabard at level 1 its kinda unique and cool.
- Goblin Magic 8 Ball. When you use this item in your inventory it will show your character shaking a magic 8 ball. After a few moments the 8 ball will respond to people in range “Goblin Magic 8 Ball says “prospects look good!”” or some other funny goblin like comment.
- Gnome Homing Chicken. You right click on it. It flys around your head for a bit then explodes in the air like a firework with chicken feathers.
- Gift box in your inventory with a random ambient pet inside. Open the box and you might get a rabbit, you might get a chicken. Along these lines some more unique special pets.
- Mini-zergling ambient pet. Based on the cat anims, but zergling exterior.
- Small mechanical Pandarian pet.
- Mechcanical goblin pet
- Unique hand held items:
- Goblin/Gnome dolly. Pull the goblin dollys string (right click on it) and he has something funny to say. “That’s some phat lewt you got!”, “You must think you’re leet!”, “SOW Please.”, etc.
- Cool scepter with some spell effect on it. Doesn’t do anything but looks phat!

http://www.pandorian.be/alliance/viewtopic.php?t=783

nothingButme

Legacy Member
euhm wat bedoelen ze met exclusive pet? krijgt ge dan een kat of een slang in het spel?

warelfs

Legacy Member
ik koop die Collector's Edition zeker ik heb daar wel 75euro voor over ( ik dank da da 75 euro kost tog ???)

Nostradamus2000

Legacy Member
dam we zouden moeten afspreken da zoda we dan samen kunne inporten als het zou moeten dan kunne we besparen op de transport kosten mischien :)

Fredje

Legacy Member
ToasT zei:
je kan daarmee toch ook op Europese servers hoop ik :confused:


ik betwijfel dat wel hoor , bij swg gata dat denk ik maar bij vele andere mmo's ni , mja wat is dara nu zo erg aan , de amerikaanse servers zijn toch meestal de eerste die nieuwe content krijge , alhoewel da blizzard zne patches meestal overal tegelijk loslaat :)



anyway , ik hoop dta deze edition ook voor europa gaat zijn , want kweni ofk da zou moge importe

Fuzetsu

Legacy Member
Fredje zei:
ik betwijfel dat wel hoor , bij swg gata dat denk ik maar bij vele andere mmo's ni , mja wat is dara nu zo erg aan , de amerikaanse servers zijn toch meestal de eerste die nieuwe content krijge , alhoewel da blizzard zne patches meestal overal tegelijk loslaat :)



anyway , ik hoop dta deze edition ook voor europa gaat zijn , want kweni ofk da zou moge importe


Kheb ergens gelezen da de realms waar ge opkunt afhangen van in welke currency ge uw game betaald O_o

Ik hoop gewoon op wereldwijde beschikbaarheid...

Kga em volgende week pre-orderen (maat zen ma is met verlof en das de enige die ik ken met Visa :D)

En bah @ Art of Warcraft, kheb die hier al :s

Oh well, backup is altijd handig :D (mooi boek trouwens)

Camilleke

Legacy Member
eeuh, ik wil niemand ontmoedigen. Maar volgens enkele van mijn bronnen zal de VS-versie niet vlot (net na de release) te verkrijgen zijn in Europa. In-en uitvoerperikelen (administratief en voorwaarden etc..) zijn hiervoor verantwoordelijk. Vivendi zal bepalen wanneer dit toegelaten zal zijn.
Aangezien er gewerkt wordt met licenties om dit spel te verhandelen, zal niemand van de import/exporteurs zijn/haar Blizzardlicentie op het spel willen zetten. Ze zullen zich dus mooi schikken naar Vivendi's wish.
Natuurlijk zijn er kanalen om dit te omzeilen. Ik vermoed dat je online inschrijven op een pre-order geen zekerheid zal bieden. De kans bestaat dat je een bericht krijgt dat lijkt op "Gezien uw leveringsadres en gezien Vivendi's richtlijnen mbt uitvoer naar Europa, kunnen we uw pre-order niet ...."
Natuurlijk hoop ik dat dit niet het geval zal zijn.

NecromanX

Legacy Member
die superpack lijkt me niet echt reeel. :/ das nu het eerste dak daar van zie en kdenk niet dat blizzard met multiple packs over de vloer gaat komen :)

Fuzetsu

Legacy Member
Camilleke zei:
eeuh, ik wil niemand ontmoedigen. Maar volgens enkele van mijn bronnen zal de VS-versie niet vlot (net na de release) te verkrijgen zijn in Europa. In-en uitvoerperikelen (administratief en voorwaarden etc..) zijn hiervoor verantwoordelijk. Vivendi zal bepalen wanneer dit toegelaten zal zijn.
Aangezien er gewerkt wordt met licenties om dit spel te verhandelen, zal niemand van de import/exporteurs zijn/haar Blizzardlicentie op het spel willen zetten. Ze zullen zich dus mooi schikken naar Vivendi's wish.
Natuurlijk zijn er kanalen om dit te omzeilen. Ik vermoed dat je online inschrijven op een pre-order geen zekerheid zal bieden. De kans bestaat dat je een bericht krijgt dat lijkt op "Gezien uw leveringsadres en gezien Vivendi's richtlijnen mbt uitvoer naar Europa, kunnen we uw pre-order niet ...."
Natuurlijk hoop ik dat dit niet het geval zal zijn.

EB Games heeft totaal geen verkoopsassociëring met Vivendi en dus zullen zij zich hiervan niets aantrekken :D

*besteld volgende week :p *

Camilleke

Legacy Member
TY Tasadar for opening one of these channels ... ;)
You are an angelleke :D

Fuzetsu

Legacy Member
Camilleke zei:
TY Tasadar for opening one of these channels ... ;)
You are an angelleke :D


Np man ;)


Wel Visa vereist :s

Maja zo iemand vinde wel erges eh :)

Als beloning eis ik 1 jonge maagd (+- 18 jaar) van het vrouwelijke geslacht (schone plz :D ).

j/k :]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan