Archief - WoW beta via bitorent

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

HeroBlade

Legacy Member
Hey guys, dankzij men amerikaanse vrienden heb ik een US beta key kunnen bemachtigen :)

Probleem is WoW beta kan alleen gedownload worden via blizzard Bitorent.
Ik krijg een belachelijke 15 a 5k per sec download en een angstaanwekende 60 a 100 k Upload!!!

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ?
Aangezien met telenet belachelijke upload meter, is het voor mij onmogelijk dit spel te downloaden.. :(

QuoteRevival

Legacy Member
HeroBlade zei:
Hey guys, dankzij men amerikaanse vrienden heb ik een US beta key kunnen bemachtigen :)

Probleem is WoW beta kan alleen gedownload worden via blizzard Bitorent.
Ik krijg een belachelijke 15 a 5k per sec download en een angstaanwekende 60 a 100 k Upload!!!

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ?
Aangezien met telenet belachelijke upload mete, is het voor mij onmogelijk dit spel te downloaden.. :(

Als je een key hebt kan je ook op officiele forum postten dus denk dat ze je daar beter zullen kunnen helpen, en ben er zeker van als je daar de search gebruikt dat je al vele threadsvind op het officiele forum mbt bittorent

Fuzetsu

Legacy Member
Hoe groot is die file in totaal?

2.2 GB? :] (is iets meer als ge het in MB uitdrukt).

HeroBlade

Legacy Member
Ik heb geprobeerd om op WoW te posten maar er staat "restricted forum" ik log in met men beta acount en ik krijg " Anonymous LvL 0 "
Ik ga naar opties en ik moet eigelijk een char kiezen, maar die staat leeg aangezien ik het spel niet heb en geen char heb gemaakt.

Ofwel doe ik iets verkeerd ?

De file is 3.2 gig groot, en er is nog te spreken van een patch als je gaat spelen..

QuoteRevival

Legacy Member
HeroBlade zei:
Ik heb geprobeerd om op WoW te posten maar er staat "restricted forum" ik log in met men beta acount en ik krijg " Anonymous LvL 0 "
Ik ga naar opties en ik moet eigelijk een char kiezen, maar die staat leeg aangezien ik het spel niet heb en geen char heb gemaakt.

Ofwel doe ik iets verkeerd ?

De file is 3.2 gig groot, en er is nog te spreken van een patch als je gaat spelen..

No offense, maar ge moet wel eens de moeite doen om de forums te lezen he, ik heb heir net 10 seconden gezocht en ik vind al link met problemen ivm trage bittorent, de rest laat ik aan u over maar ben zeker dat al je probs ertussenstaan:
http://www.blizzard.com/support/?id=mww000p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan