HeroBlade
Legacy Member
Hey guys, dankzij men amerikaanse vrienden heb ik een US beta key kunnen bemachtigen 
Probleem is WoW beta kan alleen gedownload worden via blizzard Bitorent.
Ik krijg een belachelijke 15 a 5k per sec download en een angstaanwekende 60 a 100 k Upload!!!
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ?
Aangezien met telenet belachelijke upload meter, is het voor mij onmogelijk dit spel te downloaden..

Probleem is WoW beta kan alleen gedownload worden via blizzard Bitorent.
Ik krijg een belachelijke 15 a 5k per sec download en een angstaanwekende 60 a 100 k Upload!!!
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ?
Aangezien met telenet belachelijke upload meter, is het voor mij onmogelijk dit spel te downloaden..
