Archief - WoW account

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nothingButme

Legacy Member
hey alle mense die in WoW beta zitte kunde gelle mij diene URL geve voor nen account aan te make want ik heb WoW en key maar gene account

nothingButme

Legacy Member
blablabla ik weet da al
normaal krijgt toch nen URL voor diene account te make in uwe email geeft diene url en dan maak ik nen account en dan kan ik spele

Fuzetsu

Legacy Member
nothingButme zei:
blablabla ik weet da al
normaal krijgt toch nen URL voor diene account te make in uwe email geeft diene url en dan maak ik nen account en dan kan ik spele



Argh...

Ge kunt pas een account aanmaken van het moment dat FILEPLANET dat op hun site zet en dan versturen ze de mails met diezelfde URL op naar alle deelnemers die al een key hebben...

Eerder gaat gewoon nie...

Capiche???

nothingButme

Legacy Member
ik bedoel van de closed beta!!! diene WoW is hetzelfde dan de Closed Beta
dus als ik nen account maak kan ik er al vroeger op spele
ma die da nu in den closed beta zitte hebben den URL voor nen account te make
snappie?

Illeh

Legacy Member
doe me een plezier en LEES de link die ik u gegeven heb, dan zul je zien dat je met een stress test acc niet op de beta server kunt, en andersom ook niet.

edit: typo

Fuzetsu

Legacy Member
nothingButme zei:
ik bedoel van de closed beta!!! diene WoW is hetzelfde dan de Closed Beta
dus als ik nen account maak kan ik er al vroeger op spele
ma die da nu in den closed beta zitte hebben den URL voor nen account te make
snappie?


Wrm the HELL zoude gij nu een slot krijgen in de gewone Closed US Beta, dit is al de 5 of 6de post die ge hierover maakt en TELKENS negeert ge de dingen die wij aanduide da ge moet lezen.

QuoteRevival

Legacy Member
nothingButme zei:
ik bedoel van de closed beta!!! diene WoW is hetzelfde dan de Closed Beta
dus als ik nen account maak kan ik er al vroeger op spele
ma die da nu in den closed beta zitte hebben den URL voor nen account te make
snappie?

Man oh man oh man, Gij krijgt de prijs voor onozelste kiekske van dees afdeling van het forum.

En ge moet niet boos zijn op ons omdat ge ziet dat ge na uw ILLEGALE DOWNLOAD VAN MEER DAN EEN GIGA niet kunt spelen zonder account :applause: :lol: :ironic:

Destroybe

Legacy Member
QuoteRevival zei:
Man oh man oh man, Gij krijgt de prijs voor onozelste kiekske van dees afdeling van het forum.

En ge moet niet boos zijn op ons omdat ge ziet dat ge na uw ILLEGALE DOWNLOAD VAN MEER DAN EEN GIGA niet kunt spelen zonder account :applause: :lol: :ironic:

die illegaal klopt wel nie he, is niks illegaal aan, alleen totaal nuteloos

KN-StrideR

Legacy Member
nothingButme zei:
ik bedoel van de closed beta!!! diene WoW is hetzelfde dan de Closed Beta
dus als ik nen account maak kan ik er al vroeger op spele
ma die da nu in den closed beta zitte hebben den URL voor nen account te make
snappie?



BWAHAHAHAHAHAHAAAA

Closed beta, hoe gaat ge daarvoor een account maken? Het woordje "closed" ontsnapt u?

Gij zit in stresstest... veel succes dermee :niceone:
'kzallekik wel rustig voort betatesten :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan