Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nothingButme zei:blablabla ik weet da al
normaal krijgt toch nen URL voor diene account te make in uwe email geeft diene url en dan maak ik nen account en dan kan ik spele
nothingButme zei:ik bedoel van de closed beta!!! diene WoW is hetzelfde dan de Closed Beta
dus als ik nen account maak kan ik er al vroeger op spele
ma die da nu in den closed beta zitte hebben den URL voor nen account te make
snappie?
nothingButme zei:ik bedoel van de closed beta!!! diene WoW is hetzelfde dan de Closed Beta
dus als ik nen account maak kan ik er al vroeger op spele
ma die da nu in den closed beta zitte hebben den URL voor nen account te make
snappie?
:ironic:QuoteRevival zei:Man oh man oh man, Gij krijgt de prijs voor onozelste kiekske van dees afdeling van het forum.
En ge moet niet boos zijn op ons omdat ge ziet dat ge na uw ILLEGALE DOWNLOAD VAN MEER DAN EEN GIGA niet kunt spelen zonder account :applause::ironic:
nothingButme zei:ik bedoel van de closed beta!!! diene WoW is hetzelfde dan de Closed Beta
dus als ik nen account maak kan ik er al vroeger op spele
ma die da nu in den closed beta zitte hebben den URL voor nen account te make
snappie?
