Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is al anderhalve maand officieel uit ...$peedy zei:euhm, SP2 is toch nog in BETA???

fragtallica zei:Ik heb SP2 geinstalleerd, maar daarna der ook gewoon weer af gehaald. Fucking Security Center. Der is niets mis me SP1 en voor de beveiliging moet ge t ook niet doen. Microsoft kennende.... Haal het er gewoon af en leeft verder met SP1/of geen
Digitalins@ne zei:Dat security center heb je inderdaad niet nodig als je goed beveiligd ben. Ikzelf heb NAV 2003, Sygate Pro firewall, Spysweeper, Regsupreme, Adaware, Easycleaner, Tune up utils 2004, a² en vooral Pest Patrol.
Geen enkele van deze progjes wil ik missen. Dit is geen overkill maar zorgt voor een vlot en vooral veilig systeem.
Maar SP2 zorgt wel degelijk voor een vlottere PC. (de 3d mark score ligt hoger met SP2 dan zonder)
Wat moet je doen, doodeenvoudig het security center uitschaken.
Ga naar configuratiescherm - prestaties en onderhoud - systeembeheer - services en daar het security center 'handmatig' instellen.

brammes zei:aansluitend op macgyver.
je kan best je SP2 slipstreamen in je originele XP installatie cd.
Dus je zet het SP2 in je installatie cd zodat wanneer je xp opnieuw installeert je SP2 er dadelijk op hebt staan, zodat je dat niet na installatie moet installeren.
Wat heb je nodig?
- Je originele XP installatie cd
- SP2 pack, zie link macgyver
- autostreamer: http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=188337
gewoon autostreamer downloaden, opstarten en instructies volgen.
ik heb het al gedaan en dat draait perfect. Je hebt XP op een 45 min geïnstalleerd en dan moet je GEEN patches of extra SP installeren, is een zaligheid![]()
oberon_sedai zei:Man, met zoveel proggies, ga je op de duur nog wensen dat je "slechts" wat spyware hebt bollen![]()
en het feit dat ik nooit IE explorer gebruik maar Firefox. oberon_sedai zei:Een degelijke anti-virus lokaal, een goede firewall op server en voor de rest heel veel gezond verstand. meer heb je niet nodig.
, los het maar eens op.Digitalins@ne zei:Ik vergat nog CC cleaner, Spybot en Window Washer te vermeldenen het feit dat ik nooit IE explorer gebruik maar Firefox.
![]()
Nee, serieus, ik ga regelmatig bij vrienden probleempjes verhelpen en als je met een 24WEB of sw10 startpagina zit, los het maar eens op.
Beter voorkomen dan genezen !!!
Digitalins@ne zei:Ik vergat nog CC cleaner, Spybot en Window Washer te vermeldenen het feit dat ik nooit IE explorer gebruik maar Firefox.
![]()
Nee, serieus, ik ga regelmatig bij vrienden probleempjes verhelpen en als je met een 24WEB of sw10 startpagina zit, los het maar eens op.
Beter voorkomen dan genezen !!!
