Tzyko
Legacy Member
Na het installeren van SP2 doet battlefield raar. het spel start zonder problemen op. maar van het moment dat ik over een knop kom(bv. use, options .....), dan geeft windows een foutmelding. en sluit het spel af
dit is wel heel vervelend. is er nog iemand met dit probleem. of weet iemand hoe ik dit kan oplossen.
mvg
[edit] Tittel ffjes veranderd [/edit]
dit is wel heel vervelend. is er nog iemand met dit probleem. of weet iemand hoe ik dit kan oplossen.
mvg
[edit] Tittel ffjes veranderd [/edit]

, tkan zen dak verkeerd ben 