Archief - Windows XP SP2 en battlefield probleem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tzyko

Legacy Member
Na het installeren van SP2 doet battlefield raar. het spel start zonder problemen op. maar van het moment dat ik over een knop kom(bv. use, options .....), dan geeft windows een foutmelding. en sluit het spel af

dit is wel heel vervelend. is er nog iemand met dit probleem. of weet iemand hoe ik dit kan oplossen.

mvg

[edit] Tittel ffjes veranderd [/edit]

Jupilleke

Legacy Member
vraagje, staat de in windows ingebouwde firewall aan of af? indien hij aan staat zou ik eens proberen met em af te zetten

Tzyko

Legacy Member
Die stond aan. heb hem eens afgezet, tevergeefs

Ik heb battlefield ookal eens opnieuw geinstalleerd. Maar nogsteeds hetzelfde probleem.

vishnusixclix

Legacy Member
SP2 geeft voor 99% problemen!

Tis heel erg maar je moogt er van uit gaan dat je de eerste twee (drie?) maand zeker NIET kunt gamen met SP2...

Waarom niet? Vraag aan Epyon. Het komt er in ieder geval op neer dat door SP2 kweetniehoeveel extra aanpassingen heeft aangebracht aan beveiligingsprotocols, waar een shitload aan games & programmas gebruik van maken. Die nieuwe SP2 laat dus die games niet meer gebruik maken van de "gaten" in de beveiliging waardoor ze niet meer werken...

Mijn raad...

Blijf nog een maand of 2 van SP2 af. Totdat er een dikke patch voor online komt

SharkyXTS

Legacy Member
Nooit iets nieuws installeren, altijd wachten op commentaar/patches ...
cfr. DirectX9c, SP2, ...

Tzyko

Legacy Member
k probleem gevonden na lang zoeken.

Ik had tot gisteren een soundblaster 5.1 gehad, maar deze heb ik eruit moeten halen omdat die niet van mij is.
De settings in bf stonden dus nog op deze voor de soundblaster met hardware acceleration aan.
en omdat mijn normaal kaartje dat niet aankan zal die daardoor problemen hebben gegeven.

Nuja, ik dacht dat het SP2 ging zijn omdat ik deze gisteren nacht nog
geinstalleerd heb en daarvoor nog zonder problemen heb kunnen spelen.(met de soundblaster dus).

Bij de uninstall heb ik dus niet het profiel en de settings van bf verwijderd.
vandaar dat het daarna nog niet ging.

Nu heb ik eens alles weggedaan en nu gaat het terug.

thx voor replys

grtz

>P>Rushbunny

Legacy Member
SharkyXTS zei:
Nooit iets nieuws installeren, altijd wachten op commentaar/patches ...
cfr. DirectX9c, SP2, ...


Mja, easier said then done.
Zeker bij SP2, ik doen persoonlijk regelmatig windows update vur de beestjes tegen te houden, maar in dit geval is er geen melding gekomen van "dit is SP2" dus zonder da ge het weet, hebde SP2 binnengehaald :doh:

Bij mij tot nog toe geen probs met SP2 (toch al BF,COD,D3 e.d.), al zijn er wel verschillende probkes opgedoken (RA2,...) maar die zijn over het algemeen goed gekend en worden door ontwikkelaars opgelost, maar kan natuurlijk altijd wel even duren, zekers moest het DICE zen :angry:

rory.b.bellows

Legacy Member
der staat ook altijd een waarschuwing bij als ge beta toestanden download,eigen schuld dikke bult!

Lord_Skul

Legacy Member
ik spreek uit ervaring
sp2 is shit
ik kan nog elk spelleke spele
maar ik moet zegge dak meer last heb van lag
en iet importere vanuit laat ons zegge de bahamas gaat ook vree slecht

rory.b.bellows

Legacy Member
is al een andere versie uit,wacht toch maar een maand na officiele release.

oberon_sedai

Legacy Member
SP2 is al in RC fase. is de fase na alpha en beta.
Goede raad. Indien je zulkse software (Service packs van uw OS, updates en patches van uw OS) wil installen, wacht dan op zijn minst tot ze full release zijn.
Dan nog zou ik eerst ff rondhoren op fora.

@Rushbunny : ik kan niet geloven dat bij de windows update de beta of rc versies zou staan. en zeker niet dat ze zouden installen zonder u iets te laten weten. no way. dat zou MS te veel geld gaan kosten aan claims. absoluut.

>P>Rushbunny

Legacy Member
oberon_sedai zei:
@Rushbunny : ik kan niet geloven dat bij de windows update de beta of rc versies zou staan. en zeker niet dat ze zouden installen zonder u iets te laten weten. no way. dat zou MS te veel geld gaan kosten aan claims. absoluut.

Tja, heel veel kennek der ni van, ik stel enkel vast dat bij men software lijst, onderaan bij de windows hotfixxen, 3 tot 4 bestanden staan met daarachter SP2, dus ik ging dervan uit dat deze van Service Pack 2 zen :p :crazy: , tkan zen dak verkeerd ben :confused:

SPEEDMAN

Legacy Member
wat ik heb sinds SP2:

spontane reboots tijdens BF.

ge zij bezig aant spelen en ineens kraakt het geluid, alles blijft hangen en hij reboot. ik heb geformatteerd en enkel bf geinstalleerd en hij blijft het doen na een windows update. :angry:

gelukkig gebeurt het zelden (1 keer per dag ongeveer)

SniperSonic

Legacy Member
SPEEDMAN zei:
gelukkig gebeurt het zelden (1 keer per dag ongeveer)


Noem jij dat zelden???? :eek:

Zoals in eerdere post, NIET installeren!!! Enkel de doorsnee gebruiker (briefje in Word, patience, beke surfen) hebben der geen probs mee...

PaLaDiN

Legacy Member
Mja ik draai SP2 ook zonder probs... Heb wel firewall afgezet en ook al die rest van die waarschuwingen :p heb spybot en gebruik firefox dus heb ik toch geen last van al die brol :p
Anyway BF42 draait hier nicely :p

Lord_Skul

Legacy Member
ach menne sp2 werk goe genoeg
alleen houd het veel tege
nie kwa games maar kwa andere dingens da elke gamer wel is doe
ne patch dwnlen via pop up bv.
daar geeft em al probleme

Raven2003

Legacy Member
Na ca. 15min spelen in BF:1942 kom ik weer op m'n desktop terecht? :help:
Had dit niet met SP1. K'eb er al een format op zitten (om dan als eerste SP2 te installeren), maar dit hielp niet echt...

SPEEDMAN

Legacy Member
hoe weet ge feitelijk da SP2 geinstalled is ?
ik heb alle in updates gedaan, maar nergens ziet ge daar 'SP2' staan. En waar zie ik dan die firewall instellingen? :confused:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan