Archief - Wie gaat Doom3 spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blackend

Legacy Member
Er zit imo veel te weinig dynamiek in de multiplayer + gewoon te zwaar voor nen deftige multiplayer te kunnen doen?

Inv

Legacy Member
Blackend zei:
Er zit imo veel te weinig dynamiek in de multiplayer + gewoon te zwaar voor nen deftige multiplayer te kunnen doen?


Als der nu nen picmip cvar zou komen zou ge het detail kunnen terugschroeven maar bij mij weten is die der (nog) ni?

dêsh'

Legacy Member
Als ge de brightness en het gamma al aanpast krijg je toch al goeie verbeteringen qua zichtbaarheid ze ;)

Der is ook cmd: r_mode "3" (Bij mij sta da toch op 3:)) Misschien is dat iets ivm picmip? Kbetwijfel het maja gn goesting om uit te testen atm :p

Z!zZ

Legacy Member
hehe, Khad het nog zogezegd dat het niet zon "tweak-bare" game als quake3 zou zijn ...

Nevermind; Osp zal daar mss wel verandering in brengen

FoRCe

Legacy Member
met een beetje tweak en detail aanpasse, kunde da ombouwen tot goed mp spel, incl trickjumps ...

Ik haal nu toch vlotjes 60-70fps, zelfs tot +100fps ;)

Lunake

Legacy Member
nah, mp suckt, da is een sp spel
mp is te 'bombastisch'
boeit niet imo
word gelijk pk, een flop imo

dêsh'

Legacy Member
Bwa ik vind dat het nog wat te vroeg is om over die mp al te oordelen..het spel ligt hier zelfs nog niet in de winkels ;) :p

Het is afwachten wat osp ermee doet hé..ik wacht toch met kopen totdat ik zeker weet dat de mp zal doorbreken. Anders hou ik het wel bij eum..de demo ;)

PolletPoulet

Legacy Member
Blackend zei:
Er zit imo veel te weinig dynamiek in de multiplayer + gewoon te zwaar voor nen deftige multiplayer te kunnen doen?

net of het was met q3 indertijd zo niet...
niemand speelde het omdat het toen te zwaar was, en nu? ...

Blackend

Legacy Member
Das misschien het probleem geweest waarom q3 nu nog zo weinig (ivm cs) gespeeld wordt... toen het uitkwam speelde niemand het (te zwaar) en als ge dan een nieuwe pc koopt zijde dat spel eigenlijk al vergeten en hebt ge geen zin om dat (terug?) te beginnen...

*shafter*

Legacy Member
mja, maar het is echt wel veel te vroeg om te oordelen over mp, akkoord hij suckt zwaar atm :), maar als ge kijkt naar quake3 1.16 baseq: das ook niet denderend, als er geen pointreleases en mods waren uitgekomen was da spel al lang vergeten imo, geef doom3 wat tijd :p

Lunake

Legacy Member
PolletPoulet zei:
net of het was met q3 indertijd zo niet...
niemand speelde het omdat het toen te zwaar was, en nu? ...

kerel, in de options zelf kon ge Q3 al kweet nie hoe licht make, met doom3 nie ze

god has spoken!

blackend, ik denk (das nu echt geen zever), ik zie da meer en meer gebeure, hier op school vooral, mense die nie veel van internet kenne, krijge ne pc, en vrage zowa rond, ja cs ,cs, waarom? imo omdat het er voor hun makkelijker uitziet en duidelijker

moest ge die Q3 met getweaked cfg voorlegge?! nee?
en Q3 default cfg? die worden geraped.. dus ==> cs..

en ja, om te beginne met Q3 moet ge echt, 3253464564 keer geraped worden en echt AFZIEN SLET, ik heb echt afgezien :p ik had NIEMAND die mij zei van instellinge of wa te doen..

bv vind ik Q3 div1 is veel meer van waarde dan cs div1 imo

soit, dus kom nie zegge da doom3 mp gaat roxeren, da is ne random fps






imo

PolletPoulet

Legacy Member
Lunake zei:
kerel, in de options zelf kon ge Q3 al kweet nie hoe licht make, met doom3 nie ze

god has spoken!

blackend, ik denk (das nu echt geen zever), ik zie da meer en meer gebeure, hier op school vooral, mense die nie veel van internet kenne, krijge ne pc, en vrage zowa rond, ja cs ,cs, waarom? imo omdat het er voor hun makkelijker uitziet en duidelijker

moest ge die Q3 met getweaked cfg voorlegge?! nee?
en Q3 default cfg? die worden geraped.. dus ==> cs..

en ja, om te beginne met Q3 moet ge echt, 3253464564 keer geraped worden en echt AFZIEN SLET, ik heb echt afgezien :p ik had NIEMAND die mij zei van instellinge of wa te doen..

bv vind ik Q3 div1 is veel meer van waarde dan cs div1 imo

soit, dus kom nie zegge da doom3 mp gaat roxeren, da is ne random fps






imo

bullshit

gamma brightniss? sorry, maar als ge me de sliderkes speelt gaat het veel schillen.
jij bent ook wel specialist in appelen en peren hé :D

Lunake

Legacy Member
teh banorac :)

euhm kerel, opties van Q3 al es bekeke?
kheb nix van sliders gezegd..
gg

dêsh'

Legacy Member
Lunake zei:
euhm kerel, opties van Q3 al es bekeke?

Ga is naar de kapper Lunake, uw haar hangt voor uw ogen. In Q3 setup is brightness ook met een sliderke. :eek: :p :crazy:

Blackend

Legacy Member
1 ding snap ik echt nie aan Doom3, waarom the fuck limiteren ze dat op 60 Frames? Dat schokt toch ? ge zult nu zeggen van, uwe pc kan niet sneller, maar met q3 int begin was dat ook zo aan 40 fps, maar aan 125 is dat echt zalig om te spleen maar om dan ne super pc te hebben en dan doom aan 60 fps te moeten draaien :s

byter

Legacy Member
Blackend zei:
1 ding snap ik echt nie aan Doom3, waarom the fuck limiteren ze dat op 60 Frames? Dat schokt toch ? ge zult nu zeggen van, uwe pc kan niet sneller, maar met q3 int begin was dat ook zo aan 40 fps, maar aan 125 is dat echt zalig om te spleen maar om dan ne super pc te hebben en dan doom aan 60 fps te moeten draaien :s

aeh ?
60 fps schokt niet en is meer dan voldoende

constante fps = vloeiend (bove bep waarde) ...je gaat schokken alleen merke als je drops hebt of veel te lage fps hebt (0-20)

in q3 heeft die 125 fps wel een nut maar in d3 niet

Blackend

Legacy Member
uhm, als ik com_maxfps 60 doe in quake3 vind ik gewoon dat het 'schokt' ... als dat spel aan 90 fps loopt loopt het nog niet echt 100% , het MOET aan 120fps en 120Hz refresh lopen, anders haat ik dat :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan