Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blackend zei:Er zit imo veel te weinig dynamiek in de multiplayer + gewoon te zwaar voor nen deftige multiplayer te kunnen doen?
Blackend zei:Er zit imo veel te weinig dynamiek in de multiplayer + gewoon te zwaar voor nen deftige multiplayer te kunnen doen?
PolletPoulet zei:net of het was met q3 indertijd zo niet...
niemand speelde het omdat het toen te zwaar was, en nu? ...
ik had NIEMAND die mij zei van instellinge of wa te doen..Lunake zei:kerel, in de options zelf kon ge Q3 al kweet nie hoe licht make, met doom3 nie ze
god has spoken!
blackend, ik denk (das nu echt geen zever), ik zie da meer en meer gebeure, hier op school vooral, mense die nie veel van internet kenne, krijge ne pc, en vrage zowa rond, ja cs ,cs, waarom? imo omdat het er voor hun makkelijker uitziet en duidelijker
moest ge die Q3 met getweaked cfg voorlegge?! nee?
en Q3 default cfg? die worden geraped.. dus ==> cs..
en ja, om te beginne met Q3 moet ge echt, 3253464564 keer geraped worden en echt AFZIEN SLET, ik heb echt afgezienik had NIEMAND die mij zei van instellinge of wa te doen..
bv vind ik Q3 div1 is veel meer van waarde dan cs div1 imo
soit, dus kom nie zegge da doom3 mp gaat roxeren, da is ne random fps
imo

Lunake zei:euhm kerel, opties van Q3 al es bekeke?


Blackend zei:1 ding snap ik echt nie aan Doom3, waarom the fuck limiteren ze dat op 60 Frames? Dat schokt toch ? ge zult nu zeggen van, uwe pc kan niet sneller, maar met q3 int begin was dat ook zo aan 40 fps, maar aan 125 is dat echt zalig om te spleen maar om dan ne super pc te hebben en dan doom aan 60 fps te moeten draaien![]()