zweebee
Legacy Member
Wie van de Q3'ers gaat Doom3 spelen?
- Waarom?
- In clanverband ja/nee ?
- Competitief ja/nee ? (als in hogere competities zoals CPL/C-X/ESWC)
Of wachten jullie nog tot de release zelf ?
(jullie kennen mij niet, ben leader van #defusekids, cs-clan en ben geïnteresseerd in Doom3
)
- Waarom?
- In clanverband ja/nee ?
- Competitief ja/nee ? (als in hogere competities zoals CPL/C-X/ESWC)
Of wachten jullie nog tot de release zelf ?
(jullie kennen mij niet, ben leader van #defusekids, cs-clan en ben geïnteresseerd in Doom3
)




