Archief - Wie gaat Doom3 spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zweebee

Legacy Member
Wie van de Q3'ers gaat Doom3 spelen?

- Waarom?
- In clanverband ja/nee ?
- Competitief ja/nee ? (als in hogere competities zoals CPL/C-X/ESWC)

Of wachten jullie nog tot de release zelf ?


(jullie kennen mij niet, ben leader van #defusekids, cs-clan en ben geïnteresseerd in Doom3 :) )

Tae

Legacy Member
iedereen gaat dit spel spelen er is teveel gehyped over Doom 3 en nu is iedereen zo benieuwd wat het gaat worden. Iedereen die een pc heeft met internet en eens een spelletje speelt ben ik zker van die dat spel gaat spelen ;)

Zijt daar maar zker van die mannen hebben dat goed aangepakt waarom denk je dat ze nu al beginnen met champagne te drinken ;) :)

Allee binnenkort is het zover en zullen we zien dat het echt wel zo goed is dat ze ons proberen wijs te maken :confused: :)

tRcd

Legacy Member
Ik ga doom3 spelen, in clanverband ja, en op hoger niveau zullen we nog wel zien eh.

Sleipnir

Legacy Member
ik ga het zeker ni kopen dus ik wacht wel op volgende lan om te downloaden

freeza

Legacy Member
nja eerst es demo proberen maar ik denk wel dat ik het zal spelen...

sleip... u naughty naughty boy :naughty: .... :love:

Achilles

Legacy Member
ik ga het niet spelen.
en moest ik het dan later miss toch beginnen spelen, dan niet in clanverband
de systeemeisen zijn trouwens te hoog voor mijn pc.. :(

anubiss

Legacy Member
Ik denk dat iedere gamer doom III wel wil spelen, en anders zeker wille zien spelen :D

Sleipnir

Legacy Member
anubis zei:
Ik denk dat iedere gamer doom III wel wil spelen, en anders zeker wille zien spelen :D

ni echt, ik heb geen enkel verlangen zelfs om het te spelen of te zien

BaNoRaC

Legacy Member
ik gaan da alleen spelen als den multiplayer goed is

en dan natuurlijk in clanverband en liefst nog op hoog niveau ook :woohoo:

Th0R

Legacy Member
zweebee zei:
Wie van de Q3'ers gaat Doom3 spelen?

- Waarom?
- In clanverband ja/nee ?
- Competitief ja/nee ? (als in hogere competities zoals CPL/C-X/ESWC)

Of wachten jullie nog tot de release zelf ?


(jullie kennen mij niet, ben leader van #defusekids, cs-clan en ben geïnteresseerd in Doom3 :) )

- omda die game gaat rulen
- ja in clan verband #storm.be
- hangt ervan af hoe goe ik ben ma zeker speel ik in CB ladders en cups ( de noob comp )

Elfish

Legacy Member
MOI :p

Omdat het mij terug doet denken aan Quake 2.
Dat heb ik toch een jaar of 2 gespeeld.
Quake 3 was ik te snel beu, na nog geen jaar of zo al.
En in een clan wil ik enkel spelen als ze de boel niet al te serieus nemen, en dat ze niet beginnen te zagen als ze verliezen etc etc etc.

Obliv`

Legacy Member
kgaan het nie kope/downloade
reden?: da spel is overgehyped, het is op een paar uurkes uit, tis alleen interessant voor de engine
de rest van doom3 is same shit different day. :woohoo:

freeza

Legacy Member
nja ut2k3 vond ik ook zwaar overhyped (ut2k4 ook een beetje) maar dat maakt het spel toch niet noodzakelijk slecht?

quake 2 kun je ook in enkele uurtjes uitspelen maar zelfs nu nog word het nog gespeeld
maar mits een goede multiplayer-functie kan de levensduur van een spel veeeeeeeeeel langer worden eh

Lashknife

Legacy Member
kga zeker de singleplayer spelen, en de multi testen... clanverband weet ik nog niet...

beton

Legacy Member
Lashknife zei:
kga zeker de singleplayer spelen, en de multi testen... clanverband weet ik nog niet...

ik heb de single gespeeld, dee vindek rotslecht, maar de multi doet heel veelbelovend aan dus hoogst waarschijnlijk ga ik clanned spelen (#vib) en hopelijk betekenen we er iets in ..

Burly

Legacy Member
Da zien we allemaal nog wel. Eerst is fatsoenlijk on-line spelen. De SP is wel leuk maar daar hebde wel ne serieuze pc voor nodig. Voor MP kunde al da detail afzetten he. Zo speelde ik q3 in't begin ook. Daar maakt da gene fuck uit.

Teecee

Legacy Member
mja kheb erges gehoord dat doom3 in multi alleen 2v2 is, dus veel clanverband is er nie echt aan imo :)

*shafter*

Legacy Member
den sp is redelijk goe, alsof ge nen hele goeie horror film aant kijken bent...mp vind ik heel hard tegen vallen, maar 5 maps ofzo en 5 nogal donkere, dichte maps, geen ruimte voor goei duels imo...maarja veel mensen zien uit naar die mp dus kben er zeker van dat er ne goeie mod zal uitkomen met goei maps, en dan zal het mss wel openbloeien...

Th0R

Legacy Member
ik kan dus nie begrijpe waarom mense de sp slecht vinde he.
Alles is perfect uitgewerkt, gameplay is zalig, geluid is om van te springe.
het is net alsof je zelf in een horror film zit

sway

Legacy Member
het plot is saai en het is constant pda zoeken verloren lopen en daarna ne deur openen = BORING

en ik ga geen multiplayer spelen op internet, of op lan.

GEEN RAILGUN WTF OMG BBQ

kzou het wel spelen als 't anders zou zen, mor iedereen zit al volle bak te tweaken, imo zou het cooler zen als ge meer op de schaduw enzo moest spelen, hiden en trager spelen, en grote schaduws van uw tegespeler op de muur geprojecteerd te zien waaruit ge weet wor em zit, da zou vet zen, mor atm ist gewoon een crappy game zonder ne railgun
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan