Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

BRAVO zei:baldur's gate vind je wel nog hoor, kijk maar in de fnac (gent) bij de oude games (heel da rek daar)
maar morrowind vind ik toch beter en leuker dan baldurs gate
->je kan ook wachten op de 2de morrowind...hehe
kheb ze allebie nog zien liggen in de fnachulkieboy zei:De allereerste of baldurs gate 2 ?
...BRAVO zei:kheb ze allebie nog zien liggen in de fnac
@ miche: ja, 4de TES...
Het is niet de tweede morrowind maar de vierde Elder Scrolls! Morrowind is het derde deel uit de The Elder Scrolls reeks ("vervolg" op The Elder Scrolls : Arena en The Elder Scrolls : Daggerfall). De nieuwe The Elder Scrolls : Oblivion is dus gewoon de vierde game uit die serie. Heeft weinig met Morrowind te maken (het spel speelt zich zelfs niet af in Morrowind, voor zover ik weet).BRAVO zei:->je kan ook wachten op de 2de morrowind...hehe

Miche zei:ja, maar toch bedankt voor uw uitgebreide uitleg
als je de games niet vind in de stores.. kijk op yezzz of op ebay ben er zeker van dat je daar wel wat zult vinden hoor![]()

maar dat is kwestie van smaak