Tamriel
Legacy Member
spourop zei:Jammer van de graphics van half life 2, anders had ik die gekozen
Je moet ook wel in het achterhoofd houden dat HL2 in 2004 uitkwam wat ondertussen toch ook al 8 jaar geleden is, de graphics zijn niet zo slecht hoor! 'tis natuurlijk slecht vergeleken met moderne games maar het maakt het spel niet onspeelbaar, hell ik speel zelf nog vaak HL1 met z'n expansions

Maar HL2 kan je ook makkelijk gratis krijgen, met zo van die steam acties waar bij je tickets moet verdienen, vaak kan je die omruilen voor HL2.
