Archief - Welke game?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spourop

Legacy Member
Hallo, aangezien ik al mijn ps3 games beu ben heb ik besloten een game voor mijn pc te kopen (macbook pro) ik twijfelde tussen bioshock2 en portal 2, welk van deze twee zouden jullie kiezen?

Ook sta ik open voor andere suggesties (zolang ze maar beschikbaar zijn voor mac)

Alvast bedankt!


PS: sorry als deze post verkeerd staat.

=Ermac=

Legacy Member
Ik zou voor Bioshock 2 gaan.
De kans dat ge Portal 2 opnieuw gaat spelen is klein.Als ge de puzzels 1x hebt gedaan is er de 2de keer niet veel meer aan.
Portal 2 is sjiek voor 1 keer imo.

Bekijk video's op youtube en kijk zelf waar ge het meeste fun uit gaat halen.

spourop

Legacy Member
Mijn keuze was ook eerst portal 2, maar word je dat niet rap beu?
En spelen nog veel mensen co-op?

smon

Legacy Member
=Ermac= zei:
Ik zou voor Bioshock 2 gaan.
De kans dat ge Portal 2 opnieuw gaat spelen is klein.Als ge de puzzels 1x hebt gedaan is er de 2de keer niet veel meer aan.
Portal 2 is sjiek voor 1 keer imo.

Bekijk video's op youtube en kijk zelf waar ge het meeste fun uit gaat halen.
Het is net omgekeerd. Wie gaat er nu Bioshock 2 een 2e keer opnieuw spelen?

Portal 2 heeft naast de campaign nog een commentary mode, co-op mode en challenges om maps zo snel mogelijk / met zo weinig mogelijk portals te halen.

Daarnaast komt er dit jaar nog een ingame level editor + Steam workshop support uit waardoor je oneindig veel nieuwe maps gaat krijgen.
spourop zei:
Mijn keuze was ook eerst portal 2, maar word je dat niet rap beu?
En spelen nog veel mensen co-op?
Die co-op moet je eigenlijk spelen met een vriend die de puzzels ook nog niet kent. Co-op met een random iemand die alle puzzels alleen oplost verprutst het helemaal.

=Ermac=

Legacy Member
Coop is plezant maar dan ook alleen met iemand die ge goed kent.
Met sommige puzzels is een headset helemaal geen overbodige luxe.

The Monopoly Guy

Legacy Member
spourop zei:
En is er een goed verhaal in portal? of geen verhaal?

zeer goed verhaal
ik raad je wel aan eerst de 1e te spelen om het volledig te snappen (tkost toch amper geld dus why not)

spourop

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
zeer goed verhaal
ik raad je wel aan eerst de 1e te spelen om het volledig te snappen (tkost toch amper geld dus why not)

Is portal 1 ook een topper?

=Ermac=

Legacy Member
smon zei:
Het is net omgekeerd. Wie gaat er nu Bioshock 2 een 2e keer opnieuw spelen?

Portal 2 heeft naast de campaign nog een commentary mode, co-op mode en challenges om maps zo snel mogelijk / met zo weinig mogelijk portals te halen.

Daarnaast komt er dit jaar nog een ingame level editor + Steam workshop support uit waardoor je oneindig veel nieuwe maps gaat krijgen.

Die co-op moet je eigenlijk spelen met een vriend die de puzzels ook nog niet kent. Co-op met een random iemand die alle puzzels alleen oplost verprutst het helemaal.

Ik denk dat dat heel persoonlijk is hoor.Bioshock 2 heb ik al 3 keer uitgespeeld.Blijft voor mij een dijk van een spel.
Smaken verschillen.Beste is als de threadstarter zelf even gaat kijken op youtube want we weten eigenlijk niet wat zijn smaak is.Actie,puzzels?
Kan zijn dat hij uit portal geen voldoening haalt,kan ook zijn dat hij uit bioshock geen voldoening haalt.

Ik denk zelfs niet dat ge coop puzzels alleen kunt doen.

smon

Legacy Member
Ik bedoel dat iemand alle portal locaties kan aanduiden. Het is tof om zelf een oplossing te bedenken.

spourop

Legacy Member
=Ermac= zei:
Ik denk dat dat heel persoonlijk is hoor.Bioshock 2 heb ik al 3 keer uitgespeeld.Blijft voor mij een dijk van een spel.
Smaken verschillen.Beste is als de threadstarter zelf even gaat kijken op youtube want we weten eigenlijk niet wat zijn smaak is.Actie,puzzels?
Kan zijn dat hij uit portal geen voldoening haalt,kan ook zijn dat hij uit bioshock geen voldoening haalt.

Ik denk zelfs niet dat ge coop puzzels alleen kunt doen.

Ik ben al vollop aan het rondkijken op youtube, hoor, maar van bioschok zie ik niks, alleen maar zo die donkere omgeving, ik weet niet eens waarover dat spel gaat.

=Ermac=

Legacy Member
smon zei:
Ik bedoel dat iemand alle portal plaatsen kan aanduiden. Het is tof om zelf een oplossing te bedenken.

Ahzo,ja dat klopt.
Ik heb die met mijn broer uitgespeeld en we waren alletwee nieuw in dit portal.
Dat is idd de beste ervaring.

spourop

Legacy Member
Ik denk dat ik gewoon het portal pakket van steam ga halen.(1+2) kost evenveel als alleen bioshock2

=Ermac=

Legacy Member
spourop zei:
Had ik al gezien :p

Weet iemand of half life 2 een aanrader is? (ik heb gehoord dat deze echt heel goed is, maar is hij beter dan portal?)

Had de 2 links erbij gezet voor moest iemand ooit met hetzelfde dilemma zitten.
Half-Life 2 is ook zeker een aanrader.

thelordofpee

Legacy Member
Hmm, als je samen met iemand gaat spelen zou ik voor Portal 2 gaan en als je alleen speelt zou ik voor Bioshock 2 gaan. Simple as that.

spourop

Legacy Member
=Ermac= zei:
Had de 2 links erbij gezet voor moest iemand ooit met hetzelfde dilemma zitten.
Half-Life 2 is ook zeker een aanrader.

Jammer van de graphics van half life 2, anders had ik die gekozen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan