Archief - we are wasted !!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

laurens de brau

Legacy Member
wij van de clan wasted zijn opzoek naar leden.
ervaring maakt niet uit, zolang je maar blijft groeien. jou trainen doen we met plezier. later zijn we van plan om mee te doen in competitie.

wil je ons joinen, registreer je dan gewoon op ons forum en wees actief.
forum: www.wastedclan.tk

onze volgende match samen is deze woensdag (2/11/'11)
gewoon je gamertag vermelden in de juiste topic en je speelt mee :p

alvast bedankt

Vincort

Legacy Member
leuk dat je toch de moeite hebt gedaan om de betreffende game in de tags mee te delen...

nice try

SHIGSY

Legacy Member
laurens de brau zei:
hoe bedoelt ge?

Dat je in je OP nergens melding maakt van wat er juist gespeeld wordt buiten de MW2-vermelding bij de labels. Xbox360 als hoofdplatform voor de "guild"?

laurens de brau

Legacy Member
waar zou ik het dan moeten zetten,
ben nieuw hier srry

kben gewoon zeer enthousiast met de nieuwe stam en zou er graag iets van willen maken xp

thelordofpee

Legacy Member
Ook werkt uw link niet zo goed en is imo een vrij duidelijke manier om geld te verdienen... Adf.ly...

laurens de brau

Legacy Member
ja, adf.ly gebruik ik momenteel om iets ofwa geld te verdienen waardoor ik uitbreidingen kon kopen voor de site en forum

The Monopoly Guy

Legacy Member
kennis making
"stel u hier effe voor wie ge zijt, wa ge fijn vindt, lvl, ... zodat we de band van onze clan versterken"

"games vootstellen"

pro
behalve u denkbeeldige vrienden gaat er niemand interesse tonen

laurens de brau

Legacy Member
rustig ea ...
dit is de eerste keer dak zoiets doe ea
mss iemand die mij zou willen helpen met het forum?

thelordofpee

Legacy Member
Probeer eerst al wat duidelijker te schrijven, meer uit te leggen wat je clan precies doet, welke games, welk platform, etc. Wat we nu alleen weten is dat je en clan hebt die mensen zoekt waarvan hun skills groeien, en in MW2...

laurens de brau

Legacy Member
Hey mensen,

Ik ben laurens de brau en ik begin een CoD MW2 Clan.
Ik ben op zoek naar een aantal ervaren mensen .

Informatie:

Naam clan: wasted
Opgericht: vrijdag 28/10/'11
Type clan: team (we werken allemaal samen)
Game Modes: Search and Destroy, Sabotage, Headquarters, Demolition.

Als je deze clan wilt joinen vul dan het onderstaande form in;

XBOX GAMERTAG:
Leeftijd:
Ervaring: (hoe lang speel je al -kijk op je acc bij leaderboards- ! en heb je bijv. al andere cod generaties gespeeld of andere 1st person shooters)
K/D Ratio:
Win/Loss Ratio:
Voorkeur Game Mode:
Andere dingen die je graag wilt melden :

Ik zal alle forms bekijken en je toevoegen en uitnodigen voor een try-out.

merci

laurens de brau

Legacy Member
ik ben ook opzoek naar iemand die mee het forum wil onderhouden.
denk jij dat jij het in je hebt.

vul dan in:

naam:
leeftijd:
ervaring: (welke site en forums je onderhoud of onderhoud hebt)
motivatie:
andere meldingen:

alvast bedankt

Mathelas

Legacy Member
Kan je de toestroom van sollicitanten een beetje aan of zal je een nachtje moeten doorsteken om er door te geraken?

Vincort

Legacy Member
Begin misschien is met diejen mottige reclamelink weg te halen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan