laurens de brau
Legacy Member
wij van de clan wasted zijn opzoek naar leden.
ervaring maakt niet uit, zolang je maar blijft groeien. jou trainen doen we met plezier. later zijn we van plan om mee te doen in competitie.
wil je ons joinen, registreer je dan gewoon op ons forum en wees actief.
forum: www.wastedclan.tk
onze volgende match samen is deze woensdag (2/11/'11)
gewoon je gamertag vermelden in de juiste topic en je speelt mee
alvast bedankt
ervaring maakt niet uit, zolang je maar blijft groeien. jou trainen doen we met plezier. later zijn we van plan om mee te doen in competitie.
wil je ons joinen, registreer je dan gewoon op ons forum en wees actief.
forum: www.wastedclan.tk
onze volgende match samen is deze woensdag (2/11/'11)
gewoon je gamertag vermelden in de juiste topic en je speelt mee

alvast bedankt

