Archief - Waar zitten jullie?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bl4ckburn

Legacy Member
Necrolite zei:
hmm probleem is, op the red eclipse heb ik een sith warrior en als het is zoals WoW denk ik niet dat ik een Republic char kan maken op diezelfde server? :(

denk dat da wel gaat .... ni 100% zeker probeer eens :)

?therapy?

Legacy Member
Dacht ook wel dat dat gaat hoor. Het is een pve server. :)
Ik heb op die server alles een empire character en ik heb toen eens republic gekozen in de character creation om wat looks te bekijken. Heb het dus niet effectief gemaakt, maar je kan wel al zeker in de character creation

Soeverein

Legacy Member
Ik heb op eenzelfde server al verschillende ketjes gemaakt. Empire, Repub, verschillende classes. Allemaal geen probleem. Is wel geen PvP server.

Batiatus

Legacy Member
BTW: zet mij ook maar bij 'Port Nowhere' (denk ik toch dat het zo geschreven is).
Amerikaanse (East Coast) PvP server (kzit daar met mijn oude guild van SWG)

FlatRussian

Legacy Member
Server: The Shadow Runner (pvp)
Ingamename: Fulltimejunkie

Republic

Acidbaron

Legacy Member
Ik zit op de langste PvP EU server queue, ToFN.

En Ja Chuundar niet doen, er is een reden dat allen PvP EU guilds ergens anders naartoe zijn gegaan zerg tactieken verzieken het ganse PvP platform zeker op die schaal.

Ullewupper

Legacy Member
Acidbaron zei:
Ik zit op de langste PvP EU server queue, ToFN.

En Ja Chuundar niet doen, er is een reden dat allen PvP EU guilds ergens anders naartoe zijn gegaan zerg tactieken verzieken het ganse PvP platform zeker op die schaal.

Jij niet alleen :p

Ook, de Russen respecteren het Engels niet, general chat wordt volgespamd met Russisch gebrabbel.

Levicious

Legacy Member
Alt op Trayus Academy zodat ik savonds toch opt gemak kan spelen, geen queue savonds en smorgens zeker niet :p

Maar smorgens speel ik op mijn main op legions of lettow :)

cocabonca

Legacy Member
server : Kai-kan
charname : skullfinger (bounty hunter)
guild : flashpoint

Nerath

Legacy Member
Server: The Red Eclipse
Charname: Theta - Jedi Sage
Guild: The Flemish Republic

BlazingBullets

Legacy Member
Aynix zei:
Alle Russen zitten daar. Die server vermijd je best.

Acidbaron zei:
Ik zit op de langste PvP EU server queue, ToFN.

En Ja Chuundar niet doen, er is een reden dat allen PvP EU guilds ergens anders naartoe zijn gegaan zerg tactieken verzieken het ganse PvP platform zeker op die schaal.

Damn, is er een mogelijkheid om characters te transferren ? :/

BlazingBullets

Legacy Member
Voor zover heb ik wel nog geen Russisch gezien in General chat, maar ik ben nog maar level 12... Zou ik rerollen of niet? Zijn er soms servers met meer Belgen / Nederlanders op?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan