Archief - Waar zitten jullie?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Levicious

Legacy Member
Echt ziek , na 40min 400 plaatsen opgeschoven in de queue , nog 600 te gaan... Triestig eigenlijk , kut servers.

SHIGSY

Legacy Member
Zot, meer dan 2u20 wachttijd op pvp tomb of freedon narr. Toch maar op de RP-server blijven. :p

stormtrooper

Legacy Member
Eigenlijk zouden ze mensen die nog geen character hebben op de server de toegang tot die server moeten weigeren (tijdelijk toch). Zo dwingt ge de mensen die nog geen char hebben om uit te wijken naar een andere server.

El Shampo

Legacy Member
Naam: Mas (Jedi Consular)
Server: Scepter of Ragnos
Guild: Flying Dutchmen

Jersy

Legacy Member
het erge is bao dur was daarstraks "light"
nu zijn er ook al queues

tijd dat bioware snapt dat er heel veel mensen dit aan het spelen zijn en er meer server ofwel een hogere serverlimiet nodig zijn

zeroo

Legacy Member
Heeft er iemand enig idee wat de republic/empire vehouding zou kunnen zijn op legions of lettow?

daigon

Legacy Member
The red eclipse -> Daigus (imperial)

en nu ene aanmaken op nen pvp server vermits ik na crash geen zin voor uur que heb ;)

K! B@J

Legacy Member
Naam: Cava (Bounty Hunter)
Server: Bao-Dur

Level 4 atm. Het is nog wa gewoon worden, lang geleden dat ik nog mmorpg had gespeeld.

Vancha

Legacy Member
Later ga ik wel server change doen naar Legions of Lettow wanneer dit kan, en neen ik ben niet gek, want mijn server (hand of freedon nadd) heeft de grootste queue van Europa.

Vanavond zelfs niet gespeeld omdat het toch een wachttijd van 3 uur was :p

Bl4ckburn

Legacy Member
ik zit op "the ravager" naam Xenteor (smuggler) en op "hex droid" naam Blackburn (imperial agent)

weet nog ni welke ik ga blijven spelen .

darkarchangel

Legacy Member
server : The red Eclipse
Characters : Sidak jedi knight // Dugeno Jedi consular

Ik ben maar direct met 2 characters begonnen . Ik heb nog niet kunnen uitmaken welke mijn main word. Ik level beiden tot 10 en hopelijk kan ik dan een keuze maken :)

SHIGSY

Legacy Member
Illani zei:
Gaan die servers altijd zo blijven?..

Stabilisatie kan tijdje duren maar zal er zeker wel komen. Dit moet je er bij pakken bij de start van (grote) mmo's en we zijn de launchfase nog lang lang niet gepasseerd.

Darius Craven

Legacy Member
Bao-Dur, tot nu toe een vrij volwassen chat en ook de eerste Flashpoint waren allemaal "oudere" mensen :)

Sumdar

Legacy Member
Zijn er semi hardcore pve/pvp guilds die nog volg zoeken op hidden beks?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan