25 euro voor een tweede hands spel dat toch al een hele tijd uit is en niet meer is wat het ooit was?

tesla moet in de fnac gaan werke laters :applause: 25 euro vind ik toch wel, wat veel hoor

maar het is dan ook een top spel waar je bijna nerges aangeraakt