Archief - Waar war3 tft nog te koop?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FragNeger

Legacy Member
Weet er iemand waar ge war3 tft nog kunt kopen?
Niet de battle chest sament met war3 roc, maar gewoon de uitbreiding alleen.

Liefst in de buurt van Leuven

Musk

Legacy Member
in elke fatsoenlijke game winkel, bart smith, game mania, mediamarkt, fnac
kweet alleen nie wat daarvan in leuven ligt, da hebde volgens mij al in speelgoedwinkels t_t

FragNeger

Legacy Member
Nope, in elke fatsoenlijke gamewinkel in leuven is dus niks meer van warcraft3 roc of tft te vinden!

softcity : niks
fnac : niks
free record shop (als ge dit al een gamewinkel noemt :/): niks
bart smit : niks
toys 4 all : niks
game mania : 2x battle chest editie (diegen die ik dus ni wil, want ik heb roc al origineel)
1x war3 roc
carrefour korbeek-lo : niks
carrefour zemst : niks

MrSik

Legacy Member
Kunt ge da nie bestellen normaal ... ? Kzou zeggen, vraag het is in elke winkel of ze da nog kunnen krijgen, ge zult waarschijnlijk wel een voorschot moeten geven

Ezeh

Legacy Member
same problem met morrowind die aparte expansions vinde bekan nergens ;(

prozackx

Legacy Member
kheb de mijne een 3tal maand geleden nog in de fnac(wijnegem) kunnen kopen. Khad geluk zeiden ze want het was een van de laatsten :p

isucksOhaRd

Legacy Member
Anders, ga je naar game mania, koop je de Battle Chest, haal je de TFT eruit en verkoop je de RoC aan game mania opnieuw. Het zijn nl de identiek zelfde doosjes als de aparte versies die in de chest zitten...

Zo heb je miniem verlies en toch je TFT kopie, want een gewone TFT kopie kost nog steeds 30 euro in de fnac enzo...

Ezeh

Legacy Member
Bart Smit is nog cava

de free record is ook belachelijk --

en Kohan 2 is een leuk spel ;_;

isucksOhaRd

Legacy Member
Ja heb Kohan II, leuk spel maar verveelt me wel snel :o Allez, wel goed, kgeef et een 8.5/10 :p Spijtig dat het starten soms zo traag gaat (resources moeten sneller binnenkomen vindek)

Anyway, een super game is Dawn of War, ownt Wc3 langs alle kanten en is even plezant als SC hands down...alsek 1 RTS kan aanraden ist deze wel.

Tesla

Legacy Member
Amai is da ondertussen al nimeer te vinden in Leuven? o_O
Kzou zeggen, koop het van mij over :p

Ezeh

Legacy Member
true enough, mr aangezien ik weinig gelegenheid heb om te spelen zal et wel ni rap vervelen ^^

Musk

Legacy Member
seg ezeh. die expansions, is da Morrowind: the elder scrolls III
kheb ier een dvd cdke van da spel liggen, had et bij mn graka gekregen..
als ge wilt stuur ek et u op ;_;

falafel

Legacy Member
Musk das het 'echte' spel, dat ik welgeteld een half uur gespeeld heb.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan