Archief - Waar SWTOR kopen?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Granaatappel

Legacy Member
Kijk eens 1 reactie boven je, er staat dat je pas op 20 december erin kan mits early access...
al heb je de game nu al je moet wachten tot 20 dec

Granaatappel

Legacy Member
Pre-paid time card
Verpakt in doos
Tegoed voor 60 dagen (2 maanden)

is dus geen spel, het spel zelf is 50 euro

Archangelus

Legacy Member
L0k1- zei:
hangt beetje af van wat je er bestelt, soms snel, soms idd traag. Maar het prijsverschil maakt het meestal wel waard :)

Vroeger misschien, ondertussen heeft Amazon dezelfde of betere prijzen en ook gratis levering op 3 dagen ipv 3 weken bij Zavvi.

Reverz

Legacy Member
Archangelus zei:
Vroeger misschien, ondertussen heeft Amazon dezelfde of betere prijzen en ook gratis levering op 3 dagen ipv 3 weken bij Zavvi.
Dit... de hele TheHut.com groep is absoluut te vermijden voor pre-orders en nieuwere games. Hun levertijden swingen de pan uit. TheHut is enkel aan te raden voor de koopjes die er regelmatig te doen zijn maar het is inderdaad zo dat Amazon.co.uk tegenwoordig heel snel inspeelt op prijsdalingen van de concurrentie.. TheHut is vooral interessant voor oudere games (en andere zaken) als je een 10% discount code hebt ofzo. Dan kan je meestal wel leuke koopjes doen.

Die 60day game cards uit UK stores zijn trouwens wel enorm interessant. Aan die prijzen word het zelfs goedkoper dan met visa te betalen. Pretty sick.

cocabonca

Legacy Member
Saturn Brugge verkoopt ze als sins vanmiddag ;)

40e voor het spel
20e voor de pre paid kaart

dit zijn prijs ongeveer ;)

Jack The Ripper

Legacy Member
Kunt ge als ge al een pre-order code geredeemed hebt voor de standard edition, toch nog de CE in huis halen en dan met dezelfde account voortspelen met de CE?
En dan aan iemand anders uwe key doorverkopen van de gewone versie.

Archangelus

Legacy Member
Ik zou denken van wel, die pre-order codes zijn toch hetzelfde voor iedereen?

tijgerke

Legacy Member
Archangelus zei:
Ik zou denken van wel, die pre-order codes zijn toch hetzelfde voor iedereen?

Bij mijn account staat duidelijk dat ik de code van de CE ingegeven heb, dus ze zijn niet zomaar hetzelfde. Maar die code staat volledig los van het uiteindelijke spel. Je kan dus perfect een standaard pre-order code hebben en uiteindelijk de CE registreren en andersom.

UrbanusVanAnus

Legacy Member
Wat is de goedkoopste winkel om het digitaal te kopen?
Of anders een winkel die de fysieke versie snel kan laten komen

Origins zei:
Digitale PC-download
Tijdelijk uitverkocht

Hoe kan in hemelgodsnaam een digitale download uitverkocht zijn? :wtf:

darkskater14

Legacy Member
cocabonca zei:
Saturn Brugge verkoopt ze als sins vanmiddag ;)

40e voor het spel
20e voor de pre paid kaart

dit zijn prijs ongeveer ;)

Maar 20 euro voor pre paid kaart? :O In Antwerpen ist 28 euro...

Bubba

Legacy Member
UrbanusVanAnus zei:
Wat is de goedkoopste winkel om het digitaal te kopen?
Of anders een winkel die de fysieke versie snel kan laten komen



Hoe kan in hemelgodsnaam een digitale download uitverkocht zijn? :wtf:

Die zullen maar x aantal keys hebben zeker?

tijgerke

Legacy Member
Cubeh zei:
SWTOR sold out op Origin? :(

tijgerke zei:
Er was vooraf aangekondigd dat de exemplaren bij de launch beperkt zouden zijn... Dit om de populatie van de servers te kunnen spreiden en de queue's te proberen te beperken.

(schaamteloze copy/paste uit het algemene vragen topic.. :))

Naradia

Legacy Member
Wat is de goedkoopste plaats om prepaid time cards te verkrijgen? Liefst onmiddellijk na aankoop een code zoals bij xbox live ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan