Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aynix zei:Ik heb besteld bij GM Oostende
Nu is het wel wachten op een sms naar meer nieuws.
Sorasan zei:bij mij hadden ze na een week nog geen sms gestuurd. "Gelogen" dat ik toch gebeld werd door GM dat mijn pre order binnen was.
Lag daar ondertussen mooi stof op te doen. Ze vonden het wel vreemd aangezien er toch geen bericht was gestuurd naar mij, ma soit =)



Fredvdp zei:Ik heb het zelf nog niet besteld maar The Hut heeft een degelijke prijs: Star Wars: The Old Republic (With Early Access And Colour Stone Pre-Order Bonus) PC | TheHut.com
Op The Hut betaalt ge ook maar €18,43 voor twee maanden gameplay in plaats van de €25 hier in België.
Archangelus zei:Ffkes een waarschuwing: The Hut en zijn onderdelen (o.a. Zavvi.com) hebben verschrikkelijke levertijden.

cocabonca zei:effe een vraagje ,
klopt dit ?
dat Game Mania SWTOR al verkoopt de 15de ?!