Archief - Waar SWTOR kopen?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tekn0w!z

Legacy Member
Waar hebben jullie SWTOR gekocht?

De versie van cjs-cdkeys.com heeft geen pre-order...

maccie

Legacy Member
fnac.be voor de collector's edition, heeft wel enkele dagen geduurd eer ik mijn preorder key ontvangen had.

Sorasan

Legacy Member
game mania genk voor de CE
duurde wel een weekje voordat men pre order binnen was.

Ullewupper

Legacy Member
Ik heb besteld bij GM Oostende :)
Nu is het wel wachten op een sms naar meer nieuws.

Sorasan

Legacy Member
Aynix zei:
Ik heb besteld bij GM Oostende :)
Nu is het wel wachten op een sms naar meer nieuws.

bij mij hadden ze na een week nog geen sms gestuurd. "Gelogen" dat ik toch gebeld werd door GM dat mijn pre order binnen was.
Lag daar ondertussen mooi stof op te doen. Ze vonden het wel vreemd aangezien er toch geen bericht was gestuurd naar mij, ma soit =)

Timoca

Legacy Member
ik heb het gewoon via origin gekocht, leek me het makkelijkste :)

Granaatappel

Legacy Member
Via origin want ik wilde deluxe edition en die kunde alleen krijgen op origin

Nielskeuh

Legacy Member
Origin lijkt mij de veiligste keuze en heb ik ook mee gekocht :)

En ook die deluxe edition

Ullewupper

Legacy Member
Sorasan zei:
bij mij hadden ze na een week nog geen sms gestuurd. "Gelogen" dat ik toch gebeld werd door GM dat mijn pre order binnen was.
Lag daar ondertussen mooi stof op te doen. Ze vonden het wel vreemd aangezien er toch geen bericht was gestuurd naar mij, ma soit =)

Dat pre-order doosje heb ik al, maar de vraag is, wanneer zal de rest van de CE beschikbaar zijn. :eek:

Eld0

Legacy Member
Ik heb het via bol.com besteld, je kan daar via bankcontact betalen en de dag nadien heb je het al in je bus steken, heb niet naar de prijs gekeken dus weet niet of het de goedkoopste is.

En early access moet ge niet bestellen e, als ge perfect nog een week langer kunt wachten is het mss beter alleen de game te bestellen :p

Flare

Legacy Member
Ik had het eerst besteld bij amazon, maar die zouden het pas leveren op 21 of 22 december. Heb dan maar gecanceled en bij bol.com besteld, levering op de dag zelf voor enkele euro's meer.

Pre-order code van amazon die ik eind oktober heb ingegeven blijft gelukkig wel gelden :)

cocabonca

Legacy Member
effe een vraagje ,
klopt dit ?
dat Game Mania SWTOR al verkoopt de 15de ?!

L0k1-

Legacy Member
Archangelus zei:
Ffkes een waarschuwing: The Hut en zijn onderdelen (o.a. Zavvi.com) hebben verschrikkelijke levertijden.

hangt beetje af van wat je er bestelt, soms snel, soms idd traag. Maar het prijsverschil maakt het meestal wel waard :)

Fax

Legacy Member
cocabonca zei:
effe een vraagje ,
klopt dit ?
dat Game Mania SWTOR al verkoopt de 15de ?!

Klopt maar de officiële launch is 20 december.
Als je nog niet gepre-ordered hebt en je koopt de game op de 15de kan je nog niet spelen.

McGreen

Legacy Member
Nog iemand die in Saturn een pre-order gekocht (ik had nog giftcards)?
Zullen we pas vanaf 20 dec er achter kunnen? Of al vanaf 15 dec?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan