Archief - vraag ivm wow

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Eld0

Legacy Member
The_Cat zei:
Inplaats van de scroll kan je iemand wel 7 dagen gametime zenden :) dus als je dat graag hebt :p het is maar 7 dagen maar het is iets xD

Ik heb al geklikt op de link in de mail van Blizzard om de nieuwe patch uit te proberen en heb 7 dagen gratis. Over welke 7 gratis dagen had jij het?

EternalSilence

Legacy Member
Lol, ik wilde dees vraag ook stellen.

Maar ik heb wel WoW Vanilla.
Ik las ergens dat de WoW Vanilla automatich word gelijk gesteld met The Burning Crusade.
Dus je moet je TBC niet kopen.
Je zou met je wow Vanilla, door een gratis patch, ook van de TBC dingen kunnen genieten.

Andere vraag:
Ik heb wow vanilla (door die gratis patch TBC) dus ik kan lvl tot een bepaald lvl.
Maar in hoeverre zijn de quests/zones dan al aangepast aan het Post-cata uiterlijke? :confused:

Eld0

Legacy Member
Alles is aangepast tot post cata, je hebt alles op je pc staan maar je kan gewoon niet de functionaliteiten gebruiken van cata bv een gnome aanmaken,...
Maar aangezien je nu toch zo snel levelt, heeft het niet veel nut om de andere uitbreidingen niet te bestellen want je zit snel tegen je hoogste level aan, ik zou dit zowiezo erbij kopen

EternalSilence

Legacy Member
Dus als ik het goed begrijp:
Ik installeer WoW Vanilla + download een shit aan patches.
Dan kom ik in de post cata WoW terecht.
Met vele scheuren in de grond en gewijzigde steden.

Want WoW Vanilla was wel ietsje zwaarder kwa lvl'en en upgraden/mounts kopen dan wat het nu is in Cata.
Zo krijg je in Cata veel rapper green item/green blue armor.
Zijn alle talent tree's dan ook aangepast aan de post cata periode?

(is er in feite nog iets wat verschilt van wow vanilla vs post cata?)
Enkel maar dat je dan maar tot een bepaald lvl kunt lvl'en, je geen worgen/andere races kunt aanmaken.

Correct? :unsure:

The_Cat

Legacy Member
Eld0 zei:
Ik heb al geklikt op de link in de mail van Blizzard om de nieuwe patch uit te proberen en heb 7 dagen gratis. Over welke 7 gratis dagen had jij het?

Op de website van blizzard stond een link enkele dagen terug waar om stond invite your friends back to azeroth. En dan kon je iemand 7 dagen playtime zenden. Der stond wel geen expire date bij en ik weet niet of het werkt als je al die 7 dagen uit de mail genomen hebt

tekn0w!z

Legacy Member
zaj zei:
daar is al 3 jaar niet op gespeeld, goed dat je effectief er op klikte en nadenkt over die dingen, idioot :')

in die 3 jaar misschien in totaal 15 uur wow gespeeld puur om men pve vrienden tot gladiator te boosten op hun account

Wow Armory zei:
Earned the feat of strength Red Rider Air Rifle.

05/12/2011

:unsure:

MrKend54l

Legacy Member
EternalSilence zei:
Dus als ik het goed begrijp:
Ik installeer WoW Vanilla + download een shit aan patches.
Dan kom ik in de post cata WoW terecht.
Met vele scheuren in de grond en gewijzigde steden.

Want WoW Vanilla was wel ietsje zwaarder kwa lvl'en en upgraden/mounts kopen dan wat het nu is in Cata.
Zo krijg je in Cata veel rapper green item/green blue armor.
Zijn alle talent tree's dan ook aangepast aan de post cata periode?

(is er in feite nog iets wat verschilt van wow vanilla vs post cata?)
Enkel maar dat je dan maar tot een bepaald lvl kunt lvl'en, je geen worgen/andere races kunt aanmaken.

Correct? :unsure:

Volledig correct!

tekn0w!z

Legacy Member
zaj zei:
de volle 5minuten ingelogd omdat men battlenet account gehackt was ;)

WoW Armory zei:
Earned the achievement Explore Mulgore for 10 points.
08/11/2011

Earned the achievement Explore Arathi Highlands for 10 points.
08/11/2011

Earned the achievement Explore Badlands for 10 points.
08/11/2011

? :unsure:

zaj

Legacy Member
laatste nuttige achievement ergens in april 2010 ( waarom laat ik mij trollen ?)
kga voor de fun om de paar maand voor 1 dag 15 euro gametime betalen om effe rond te vliegen op men mount op een account zonder cataclysm een jaar na release om dan weer een paar maand niet te spelen :') dat was wss zelf die bot en blizzard starte hun banwave maar weken later;)

zelf de meest gehandicapte fooraap kan dat uit die dingen afleiden maar kom. als ge tijd hebt om internet detective te spelen geloof ik graag dat er zulke zotten bestaan

tekn0w!z

Legacy Member
zaj zei:
laatste nuttige achievement ergens in april 2010 ( waarom laat ik mij trollen ?)
kga voor de fun om de paar maand voor 1 dag 15 euro gametime betalen om effe rond te vliegen op men mount op een account zonder cataclysm een jaar na release om dan weer een paar maand niet te spelen :') dat was wss zelf die bot en blizzard starte hun banwave maar weken later;)

zelf de meest gehandicapte fooraap kan dat uit die dingen afleiden maar kom. als ge tijd hebt om internet detective te spelen geloof ik graag dat er zulke zotten bestaan

There there, things will be alright.. :hug:

Takashi

Legacy Member
straatloper zei:
Typische effect bij de release van een nieuwe mmo. Fanboys van de nieuwe mmo bashen op WoW en zeggen dat WoW dood gaat gaan als hun nieuwe mmo er is enz.

Mensen lijken niet te snappen dat er meer dan 1 mmo kan bestaan en dat concurrentie zelf beter is. :)
lotro
age of conan
aion
rift

de zogezegde wow killers van vorige jaren, swtor veel blabla, maar vliegt binnenkort toch ook op deze lijst van wow killer failures
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan