Archief - vraag ivm wow

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lionsgate

Legacy Member
nog 1 vraagje. heb je het spel nodig + the burning crusade, wrath of the lich king en cathaclysm?

Lionsgate

Legacy Member
hmm ok, ik dacht dat ik enkel cathaclysm nodig had omdat dit de meest recente was :/ sorry, ma ik bn redelijk noob aangezien ik er nog moet aan beginnen :p

passero

Legacy Member
koop gewoon die battle chest. dan heb je vanilla + TBC en kan je al tot 70 levellen. Als je dan nog verder wil, koop gewoon de volgende uitbreidingen. dan moet je nu neit alles in 1 kopen.

zaj

Legacy Member
Quecera zei:
awel als je noob bent zoals je zegt, zit je met WoW goed :P

en jij speelt star wars zeker? :rofl:

spel met pvp uit de jaren 90 :') .

kzal t ook eens spelen als het f2p wordt binnen een half jaar

Lionsgate

Legacy Member
er hangt spanning in de lucht? :p
alvast bedankt voor de informatie!

Shotterke

Legacy Member
Lionsgate zei:
er hangt spanning in de lucht? :p
alvast bedankt voor de informatie!

Typische effect bij de release van een nieuwe mmo. Fanboys van de nieuwe mmo bashen op WoW en zeggen dat WoW dood gaat gaan als hun nieuwe mmo er is enz.

Mensen lijken niet te snappen dat er meer dan 1 mmo kan bestaan en dat concurrentie zelf beter is. :)

Juve9le

Legacy Member
lol @ die plotse wow vs star wars discussie :rofl:. Ik hoop voor jullie dat ge niet ouder dan 18 zijt.

Batiatus

Legacy Member
straatloper zei:
Typische effect bij de release van een nieuwe mmo. Fanboys van de nieuwe mmo bashen op WoW en zeggen dat WoW dood gaat gaan als hun nieuwe mmo er is enz.

Mensen lijken niet te snappen dat er meer dan 1 mmo kan bestaan en dat concurrentie zelf beter is. :)

Haha idd. Kspeel zelf Star Wars, en geen WoW. Maar wa voor nut heeft het om te bashen op WoW. Tzijn 2 andere stijlen :/ (en vice versa)

zaj

Legacy Member
Juve9le zei:
lol @ die plotse wow vs star wars discussie :rofl:. Ik hoop voor jullie dat ge niet ouder dan 18 zijt.

retards zoals hem vragen er gewoon om.
ik speel geen van beide

Eld0

Legacy Member
lol!

De games kunnen perfect naast elkaar blijven bestaan e! :)

Ik heb allesinds sinds swtor meer en meer zin om mn wow nog eens te reviven. Iemand een scroll?

Shotterke

Legacy Member
Eld0 zei:
lol!

De games kunnen perfect naast elkaar blijven bestaan e! :)

Ik heb allesinds sinds swtor meer en meer zin om mn wow nog eens te reviven. Iemand een scroll?

Werkt enkel op Vanilla accounts dacht ik?

Eld0

Legacy Member
straatloper zei:
Werkt enkel op Vanilla accounts dacht ik?

ff zelf opgezocht:

Can I cast Scroll of Resurrection on any of my friend's accounts?
The Scroll of Resurrection can only be cast on accounts that have a full World of Warcraft license attached to them (Starter Edition accounts are not eligible) and works in the following manner:
Your friend's account typeWhat they getClassic World of Warcraft10 days free access to the Wrath of the Lich King trialWrath of the Lich King10 days free access to the Cataclysm trialCataclysm10 days free access
Maar het is op cooldown:

Revash:
Hmm. I wonder, how long is the CD. xD

Malanis:
@Revash: Until SWTOR dies down.
It's on cooldown so that people don't play SWTOR for several months until it gets stale and then get benefits for taking a break from their WoW subscription by having friends with active subscriptions invite them back.

Shrimpy

Legacy Member
Hoe langer ik met WoW gestopt ben, hoe greedy-er Blizzard geworden is blijkbaar..
Nu, kan ook maar een gedacht zijn, No hate!

The_Cat

Legacy Member
Inplaats van de scroll kan je iemand wel 7 dagen gametime zenden :) dus als je dat graag hebt :p het is maar 7 dagen maar het is iets xD

zaj

Legacy Member
witten zei:
En uwe lock zajklon vanuit uw signature dan. :rofl:

daar is al 3 jaar niet op gespeeld, goed dat je effectief er op klikte en nadenkt over die dingen, idioot :')

in die 3 jaar misschien in totaal 15 uur wow gespeeld puur om men pve vrienden tot gladiator te boosten op hun account
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan