Ik ben er ook eens mee begonnen (nieuwe pc, woeptiedoe), en opnieuw met mijn favoriete land Pruisen. Maar een aantal dingen vallen me op: je hebt die historische events niet meer, wat ik jammer vind. Nu moet je blijkbaar aan een aantal voorwaarden voldoen vooraleer je een "doel" kan triggeren. Nu, er zijn wellicht mods die dit "probleem" maskeren. Is "A House Divided" een waardige aanschaf?
Ik heb ook problemen om mijn industrie deftig op gang te krijgen. Ik zit nu in 1870 en terwijl Frankrijk aan 1500 industriële capaciteit zit, kom ik met moeite over de 500. Moet ik gewoon volcontinu mijn fabrieken verder uitbreiden? Want er worden heel vaak fabrieken gebouwd door mijn kapitalisten. Voor de rest verdien ik bakken geld: 1200 per dag. Nooit in het rood geweest.
Het is ook precies een pak minder micromanagement, wat wel goed is. Geeft me de mogelijkheid om mijn aandacht te richten op andere zaken.