Archief - Veteran website fix

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KoOkiE

Legacy Member
Ik heb problemen gehad om de veteran site deftig mijn games te laten registreren, en heb toen het volgende gedaan om mijn games in de lijst te krijgen;

ga naar deze site

http://support.ea.com/app/ask/accountType/2

vul in "battlefield 3", "PC", "Billing, Purchasing", "Profile Updates".

Click op de live chat knop

wacht even tot een operator aanmeldt. Vertel hem dat je een hoop battlefield games hebt die je wil toevoegen maar waarvan de site ze niet wil adden. Hij zal even stil zijn en dan antwoorden dat hij ze manueel heeft toegevoegd. Hij vroeg me zelfs niet om cd keys of bewijs; je kan dus volgens mij gewoon liegen en hem alle BF games laten toevoegen die je wil.

wou dit even meedelen.

Frustos

Legacy Member
Zo heb ik ook de beta vroeger kunnen downloaden.
Had gezegd dat ik het game online had besteld maar geen key had aangekregen, niets gechecked die mannen. Heb direct een key gekregen.

azertyalex

Legacy Member
hahaha, is gelukt.
ben terwijl aan het vragen wat de echte release date is voor BF3.

rafbanaan

Legacy Member
27 oktober ...

21 oktober kan je preloaden.

google is handig tegenwoordig.

rafbanaan

Legacy Member
Origin

Preorders (Europa) gaan geen 2 dagen van te voren mogen starten. 25 oktober is Amerikaanse release.

azertyalex

Legacy Member
Ik geloof u hoor.
Het probleem is gewoon dat ze bij EA zeggen dat het de 25ste is en op het forum hier en andere verschillende fora ze de 28ste zeggen.

KoOkiE

Legacy Member
Frustos zei:
Zo heb ik ook de beta vroeger kunnen downloaden.
Had gezegd dat ik het game online had besteld maar geen key had aangekregen, niets gechecked die mannen. Heb direct een key gekregen.

heh ja idd.. aan dien zijn naam te zien is da weer zo'n Indiër die via outsourcing ingehuurd is om support te doen, die hem wss geen reet aantrekt van wat EA aanbelangt. Kga dit alleszinds onthouden voor de toekomst, dat je de BETA ook vroeger hebt kunnen downloadn op die manier is wel heel interessant eigenlijk.

aan de anderen, houd het een beetje on topic aub ;)

devil

Legacy Member
ben opt moment ook aant chaten met die manne voor nen update.
ik ben al wel 5 ma ik heb er nog ene paar die ik niet kan adden, ben benieuwd

EDIT : het werkte idd thx

Gigolas

Legacy Member
Wat is de max veteran status? Op de site heb ik 8 maar ingame heb ik 9

Bart Religion

Legacy Member
Op de site heb ik 5 én 6 :scream:

Alleen Modern Combat en BF2142 niet gespeeld

Portal

Legacy Member
via die live chat hebbek op BC2 die specact kit gratis gekrege, gwn ne standaard key van op internet aan die mense geve, zegge da die ni werkt en die passe da dan aan :P

Paddeh

Legacy Member
Ligt die service plat, en moet ik ook bij hun zijn voor de oudere bf games toe tevoegen want zonet lukte het niet?

RumaNoV

Legacy Member
Die mannen van die live chat zijn wel vrijgevig: ik vroeg om enkel Battlefield Vietnam toe te voegen en die zet daar nog 4 andere Battlefields bij :o

Alleszinds: bedankt voor de tip!

Witte8

Legacy Member
gangboy20 zei:
Ligt die service plat, en moet ik ook bij hun zijn voor de oudere bf games toe tevoegen want zonet lukte het niet?


Ik ben nu aan het chatten met EA support en krijg zodadelijk key voor physical warfare pack, dogtag pack an skin pack...

Severs zijn overbelast...ook origin...elke code die ik ingeef in ongeldig terwijl ze gegeneerd werd oor EA support....

Ik klaag niet over de support:lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan