Service van MS trekt op nix dus je moet geen vergoeding vragen. Heb de mijne ook moeten binnedoen en kreeg er gewoon 1 terug die nog zelfs niet opstarte! Terug opsturen dan maar en nu heb ik 1 die trager games laad en die meer lawaai maakt dan de vorige.
Maar ik vind toch dat het het proberen waard is, dus zeker proberen!
Ik doe er de moeite niet meer voor... Volgende week PS3 en dan gebruik ik diene brol toch niet meer
