Anoniem05
Legacy Member
Hello iedereen
Gisteren hebben ze voor de Zevende keer mijn xbox360 console komen ophalen, dit nadat ik een ongelooflijk pissed telefoontje naar de service had gemaakt.
Telkens liep mijn xbox vast,schokkerig beeld, alles werd traag ingeladen, error : E74 en dergelijke, en daarbovenop was hij zo lawaaierig dat je 'm kon horen draaien door de GESLOTEN deur van mijn kamer heen.
Dit probleem heb ik ELKE keer vermeld, en is nooit opgelost geraakt.
De consoles die ik terugkreeg maakten steeds even veel lawaai, maar werden teruggestuurd omdat ze opnieuw dezelfde fouten gaven.
M'n broer heeft sinds vorige vrijdag een x360 en die maakt absoluut geen lawaai, de console die ik toen had, m'n zesde was op alle vlakken inorde behalve op dat van het geluid, nog steeds hetzelfde irritante geluid van hoge toon die door heel de bovenverdieping te horen is.
Toen ik belde heb ik gezegd dat ik het kotsbeu ben en hebben ze me met de 'specialisten' in contact gesteld, heb ik het via de telefoon laten horen en de volgende dag stond er iemand van UPS aan m'n deur.
Ik vind dit genoeg reden om MS voor een vergoeding te vragen, ik ben al zeker effectief 4 maanden xbox live tijd kwijt omdat de console in Duitsland was, daarenboven kreeg ik dezelfde rommel teruggestuurd.
Hoe doe ik dit? Vergoeding vragen?
Gisteren hebben ze voor de Zevende keer mijn xbox360 console komen ophalen, dit nadat ik een ongelooflijk pissed telefoontje naar de service had gemaakt.
Telkens liep mijn xbox vast,schokkerig beeld, alles werd traag ingeladen, error : E74 en dergelijke, en daarbovenop was hij zo lawaaierig dat je 'm kon horen draaien door de GESLOTEN deur van mijn kamer heen.
Dit probleem heb ik ELKE keer vermeld, en is nooit opgelost geraakt.
De consoles die ik terugkreeg maakten steeds even veel lawaai, maar werden teruggestuurd omdat ze opnieuw dezelfde fouten gaven.
M'n broer heeft sinds vorige vrijdag een x360 en die maakt absoluut geen lawaai, de console die ik toen had, m'n zesde was op alle vlakken inorde behalve op dat van het geluid, nog steeds hetzelfde irritante geluid van hoge toon die door heel de bovenverdieping te horen is.
Toen ik belde heb ik gezegd dat ik het kotsbeu ben en hebben ze me met de 'specialisten' in contact gesteld, heb ik het via de telefoon laten horen en de volgende dag stond er iemand van UPS aan m'n deur.
Ik vind dit genoeg reden om MS voor een vergoeding te vragen, ik ben al zeker effectief 4 maanden xbox live tijd kwijt omdat de console in Duitsland was, daarenboven kreeg ik dezelfde rommel teruggestuurd.
Hoe doe ik dit? Vergoeding vragen?


