AvAtArKe
Legacy Member
Mono zei:u got point, met 4 members van team belgium moet ge zeker in (halve) finals raken![]()
idd
jammer dat het be team niet meer he be team is
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mono zei:u got point, met 4 members van team belgium moet ge zeker in (halve) finals raken![]()
gebrek aan leiderskwaliteiten imoAvAtArKe zei:idd
jammer dat het be team niet meer he be team is
ik zou graag het oude be team terugzienMaL1Ce zei:gebrek aan leiderskwaliteiten imo
MaL1Ce zei:gebrek aan leiderskwaliteiten imo
ik heb gehoord da em voor d20 heel goei dinges doe daar ni omAvAtArKe zei:ik zou graag het oude be team terugzien
want kvin da ik da be team ni waardig ben
maja blade en frgvn moeten da willen é
btw frgvn is ne super cl ..

JuMPstYlE` zei:hopelijk doe RaW meewe shall ride u anal
Toch bedankt. :ironic:Physixius zei:d20 heeft goeie bedoeling, maar daar blijft het bij imo
ahja|SyfaX| zei:bg zit er ni in ofwa?
nick en free doe is ulle werk! sjeez
![]()
