Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
L3ThaL zei:deadly zit ook in de Premier League maar we zullen prolly doorgaan de enigste moeilijkste opponent die we zullen krijgen zal ION en DoH zijn en gl aan alle belgische clan enzo
ChevaL zei:en di bestaat ni ofwa ? gij onbeschofterik![]()
L3ThaL zei:deadly zit ook in de Premier League maar we zullen prolly doorgaan de enigste moeilijkste opponent die we zullen krijgen zal ION en DoH zijn en gl aan alle belgische clan enzo

StaRflaM zei:lol?
dus ge loopt over d20 denkte ?![]()
MaL1Ce zei:deadly wel ja![]()
