Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ringo

Legacy Member
Ik ben zelfs nog geen enkele Final Fantasy tegengekomen op de rommelmarkten dit seizoen.

ironhorn

Legacy Member
Ik toevallig wel (2 op de rommelmarkt, een andere uit de kringloop door mijn broer). Vind nog wel dingen op de rommelmarkt, maar retro-gaming-aanbod is erg beperkt tot niet aanwezig de laatste tijd. Wel erg veel psp te vinden (waar ik niet meteen op uit ben :/) Wordt ook steeds maar vroeger en vroeger gaan. Pas nog gehoord dat er verkopers reeds sinds woensdag avond aan het kamperen waren voor een goeie plaats op een markt van zaterdag... Zelfs mijn buurvrouw, die slechts 1 of 2 keer ergens gestaan had, was reeds om half 6 vertrokken naar de rommelmarkt die officieel pas om 7 zou beginnen...

KillingRaptor

Legacy Member
reactor zei:
@ hierboven mooie aankopen!

Moet wel zeggen dat er nog maar weinig posts gemaakt zijn van rommelmarktvangsten dit seizoen!
Ist dan echt zo triestig de laatste tijd?
Heb zelf nog maar een paar marktjes kunnen doen (ben 4 weekjes op reis geweest ) en dat was in ieder geval mager.

Wat is jullie ervaring ?

Als je FIFA games verzamelt is dit het moment alleszinds!
Maar inderdaad, heel weinig te vinden qua games op rommelmarkt dit jaar hier.

nuikke

Legacy Member
Gisteren 2 rommelmarkten gedaan en kwam enkel wat common games voor PS2 tegen. Daarnaast ook 2 PS1 spelletjes en een Super Mario Land 2 voor de GameBoy, maar dezen waren allen overpriced...

Ringo

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Als je FIFA games verzamelt is dit het moment alleszinds!
Maar inderdaad, heel weinig te vinden qua games op rommelmarkt dit jaar hier.

Ik moet altijd inwendig lachen als er iemand Fifa 08 voor PS3 of XBOX360 probeert te verkopen aan 5 Euro. Maar inderdaad sportgames voor PS2 en recenter kun je veel vinden.

nervevar

Legacy Member
Zelf kom ik ook meestal ps2 games en current gen games tegen. allesinds het moment ervoor

De zeldzame keren dat ik Segaspellen zie liggen zijn het meestal sport of disney games. SNES heb ik buiten een paar US carts nog niet gezien dit jaar.. GBA games meestal enkel cart of de doos is zodanig vergeeld/Gekreukt dat niemand deze nog zou willen. PSX games heel zelden en dan is de doos meestal kapot, of het verkeerde spel in het doosje.

PC en bigbox games daarintegen, kom ik regelmatig tegen. Wat ik niet zo heel erg vind

Ringo

Legacy Member
Big box games heb ik ook al wat zien liggen maar ook hier weer niks bijzonders.

KillingRaptor

Legacy Member
Same here, zie ook niet veel speciaals tussen de big box games. PS1 zie ik nog regelmatig, maar meestal is het wel crap.

Yuri

Legacy Member
ironhorn zei:
Ik toevallig wel (2 op de rommelmarkt, een andere uit de kringloop door mijn broer). Vind nog wel dingen op de rommelmarkt, maar retro-gaming-aanbod is erg beperkt tot niet aanwezig de laatste tijd. Wel erg veel psp te vinden (waar ik niet meteen op uit ben :/) Wordt ook steeds maar vroeger en vroeger gaan. Pas nog gehoord dat er verkopers reeds sinds woensdag avond aan het kamperen waren voor een goeie plaats op een markt van zaterdag... Zelfs mijn buurvrouw, die slechts 1 of 2 keer ergens gestaan had, was reeds om half 6 vertrokken naar de rommelmarkt die officieel pas om 7 zou beginnen...

Meh, als ze daarmee al gaan beginnen. :( zolang de rommelmarktgangers zelf ook niet mee beginnen... :p

zelf wel al nog eens iets tegengekomen zoals een FFVIII of een pokemon pinball, maar tis mager inderdaad. Moet zeggen dat ik er nu al vaak eens oversla, ook is het soms de vriendin die geen zin heeft (al gaat ze wel graag naar rommelmarkten, maar soms gaat het niet fysiek :()

ironhorn

Legacy Member
mijn vriendin gaat niet graag naar rommelmarkten, maar haar ouders wel, dus ga ik met hun mee als ik daar ben :)

Nes/snes denk ik dat ik nog niet ben tegengekomen in het wild deze zomer. Sega ook bijna niets. Wel al 2 keer een g&w, waar ze dan te veel voor vragen (15/20 voor eentje in zeer slechte staat en 50 voor een werkende met missend batterijklepje). Imho zijn ze dan beter af om via internet te verkopen

sluysen

Legacy Member
2v2tf9x.jpg


Gratis SMS lotje gaan afhalen gisteren. Alle games compleet behalve de 3D bril en 1 plastic flapje bij een card game.

Marchena

Legacy Member
Onlangs gevonden in de kringloop:
Boxed Atari 2600 jr. (met handleiding) met volgende spellen incluis:
> Moon Patrol
> Midnight Magic
> Jungle Hunt
> Centipede
> Realsports Tennis
> Realsports Boxing
> MS. Pac-man

Deze set voor 40 euro... Goede koop? Ben nog niet zo thuis in de retro-wereld...

KillingRaptor

Legacy Member
Zeker geen verkeerde koop! Goeie games ook die erbij zaten. Zijn die ook nog allen boxed of cart only?

red Bulleke

Legacy Member
Vandaag nog eens een pakje ontvangen van de postbode :)
> Ceramic White jap ps2 slim (boxed)
> Darius Gaiden (jap) voor Saturn

ironhorn

Legacy Member
4 rommelmarkten gedaan (+ gedeelte garageverkoop), maar helaas niet zo veel voor mij gevonden (wel nog wat dvds voor mijn broer en mijn vriendin):

- gta chinatown wars (ds)
- sol divide (ps2)
- tales of eternia (psp)
- 2x tmnt kussensloop :)

wel verbazend véél volk dat ik achter spelletjes zag kijken en hoorde vragen

reactor

Legacy Member
Ook een rommelmarktje gedaan.
Enkel Blood Omen voor psx gevonden.
Ook ervaren wat Ironhorn zegt!
Het ziet er naar uit dat de online gekte zich ook naar de rommelmarkten heeft verspreid!

En ik die mijn verzameling hoofdzakelijk spek van in het wild gevonden games, ik ga slechte tijden tegemoet !:cry:

SegaScope3D

Legacy Member
Ik doe al 15+ jaar rommelmarkten en (spijtig genoeg) nog maar de laatste 6 jaar ongeveer dat ik games zoek. Vroeger vond je geregeld eens een boxed NES, SNES, master system, mega drive, atari, ... voor 5 euro. Tegenwoordig mag je al blij zijn als je er een ziet aan een goede prijs op een ganse zomer ! Elke markt zie ik steeds meer mensen die oude games kopen, dat is een feit. Ook op garageverkopen gaan ze de dagen vooraf overal aanbellen om onder andere te vragen om men oude games heeft liggen, ik ken er zo veel die dat doen. Zo vind je niets meer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan