Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
reactor zei:@ hierboven mooie aankopen!
Moet wel zeggen dat er nog maar weinig posts gemaakt zijn van rommelmarktvangsten dit seizoen!
Ist dan echt zo triestig de laatste tijd?
Heb zelf nog maar een paar marktjes kunnen doen (ben 4 weekjes op reis geweest ) en dat was in ieder geval mager.
Wat is jullie ervaring ?
KillingRaptor zei:Als je FIFA games verzamelt is dit het moment alleszinds!
Maar inderdaad, heel weinig te vinden qua games op rommelmarkt dit jaar hier.
ironhorn zei:Ik toevallig wel (2 op de rommelmarkt, een andere uit de kringloop door mijn broer). Vind nog wel dingen op de rommelmarkt, maar retro-gaming-aanbod is erg beperkt tot niet aanwezig de laatste tijd. Wel erg veel psp te vinden (waar ik niet meteen op uit ben :/) Wordt ook steeds maar vroeger en vroeger gaan. Pas nog gehoord dat er verkopers reeds sinds woensdag avond aan het kamperen waren voor een goeie plaats op een markt van zaterdag... Zelfs mijn buurvrouw, die slechts 1 of 2 keer ergens gestaan had, was reeds om half 6 vertrokken naar de rommelmarkt die officieel pas om 7 zou beginnen...
zolang de rommelmarktgangers zelf ook niet mee beginnen... 
)
KillingRaptor zei:Zeker geen verkeerde koop! Goeie games ook die erbij zaten. Zijn die ook nog allen boxed of cart only?

