Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

crazyjoker

Legacy Member
nuikke zei:
Nice! Waar heb je die besteld? Op Amazon? Ik zou ook graag die japanese versies hebben :)

Gekocht op ebay :)

Voor max 20 euro kan je zeker al een japanse game hebben :)

nuikke

Legacy Member
Ik zie inderdaad de cartridges staan aan relatief mooie prijzen. Maar de boxed games momenteel vanaf 25 euro exl..

nuikke

Legacy Member
Na wat speurwerk iets goedkoper gevonden, maar dan enkel de silver-versie. De anderen zijn pakje duurder :(

ironhorn

Legacy Member
loot van vandaag:

sms:
master of darkness
the simpsons: bart vs the space mutants

ps2:
guitar hero greatest hits

ps3:
mega drive collection
(ultimate marvel vs capcom 3)

KillingRaptor

Legacy Member
Rommelmarkt gedaan vandaag, niet veel games gezien maar toch het onderstaande mee. Het Frogger bordspel komt wel van een andere rommelmarkt, die had een goede vriendin van me vorige week gekocht voor me. Verder ook nog zo'n tiental lp's erbij en wat singels vandaag.

space79

Legacy Member
Weer een aantal aanwinsten bij...nog 7 spellen te gaan voor MD

Sports pack lijkt wel nieuw en de street fighter alsook de action replay zijn variaties

1 van de weinige sportspellen waar ik echt uren tegen men beste kameraad gespeeld heb (net als world cup 94)

Vooral blij met jaguar, dit spel heb ik graag op de amiga gespeeld als tiener

TOMMYGUN

Legacy Member
Mooie aankopen Space! Jaguar voor de Mega CD is inderdaad wel één van de betere racegames.
Waar heb je ze gekocht?

ironhorn

Legacy Member
van mij :) Moet dringend de rest van mijn sega spellen eens sorteren, gezien ik er nog maar relatief weinig mee heb gespeeld. En dan nog zoeken achter een dragon's fury voor wat pinball goodness :D

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
969247_10201007002951166_402307944_n.jpg

nervevar

Legacy Member
Lotje MD games van Private Joker (waarvoor dank!) en spullen van 9lives

29uycrq.jpg


Loot van de rommelmarkt in hooglede vorige week geweest. Stond 1ne met Project zero 3 voor ps2, dolgelukkig tot ik de prijs zag :(

311rzlx.jpg


En nog wat random spulletjes die ik tijdens men vakantie gevonden heb

2luqj6a.jpg

vidiot

Legacy Member
space79 zei:
Weer een aantal aanwinsten bij...nog 7 spellen te gaan voor MD

Sports pack lijkt wel nieuw en de street fighter alsook de action replay zijn variaties

Izzy en Man Overboard zijn very nice, maar ook Fantasy Zone, de Arcade classics en Action Replay. Met de AR heb ik uren gezocht naar codes, heel plezant! Hoeveel heb je deze spellen betaald?

space79

Legacy Member
zitten geen echte koopjes tussen buiten het sportspack aangezien alles apart gekocht is

reactor

Legacy Member
@ hierboven mooie aankopen!

Moet wel zeggen dat er nog maar weinig posts gemaakt zijn van rommelmarktvangsten dit seizoen!
Ist dan echt zo triestig de laatste tijd?
Heb zelf nog maar een paar marktjes kunnen doen (ben 4 weekjes op reis geweest ) en dat was in ieder geval mager.

Wat is jullie ervaring ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan