Zeke Anderson
Legacy Member
Kweetet Kweetet (x2), maar ik kan het ni laten. :doh:
Ik vindt de tnserver een plezante server (nog maar eens)
Nu heb ik er niets op tegen dat ge eens stevig verliest, gewoon omdat het andere team beter is.
Maar vaak gebeurt dit omdat het spel niet eerlijk gespeeld wordt.
Enkele voorbeelden :
1.de teams niet eerlijk verdeeld zijn of dat een clan bijna volledig in 1 team staat. Ik heb zeker niks tegen clans, integendeel, ik heb al veel van bepaalde clanmembers geleerd. Zij zij gewoon beter als ik, dus kan je er wat van leren.
2.Choppers. Ideren wil kennelijk vliegen. Ik kan het niet, dus doe ik het ook niet. Maar het is niet plezant spelen als er van de 10 man 2 man vlaggencappen en de rest zit gewoon te wachten om te vliegen.
3. Nutteloos base (met choppers) verdedigen. bv La drang valley. 2 man cappen vlaggen, de rest zit op base om te willen vliegen of rond te lopen. Val aan en laat ze uw base pakken. Tegelijkertijd heb je mischien de andere bases gepakt. En zo win je.
Dit zijn enkele zaken die met op het hart lagen
ad:
Het haalt misschien niet veel uit, maar ik heb het toch maar weeral gezegd.
Ik hoop dat deze problemen verbeteren zodat de tnserver echt wel de beste server wordt (of blijft).
See you in battle
Roger out
Ik vindt de tnserver een plezante server (nog maar eens)
Nu heb ik er niets op tegen dat ge eens stevig verliest, gewoon omdat het andere team beter is.
Maar vaak gebeurt dit omdat het spel niet eerlijk gespeeld wordt.
Enkele voorbeelden :
1.de teams niet eerlijk verdeeld zijn of dat een clan bijna volledig in 1 team staat. Ik heb zeker niks tegen clans, integendeel, ik heb al veel van bepaalde clanmembers geleerd. Zij zij gewoon beter als ik, dus kan je er wat van leren.
2.Choppers. Ideren wil kennelijk vliegen. Ik kan het niet, dus doe ik het ook niet. Maar het is niet plezant spelen als er van de 10 man 2 man vlaggencappen en de rest zit gewoon te wachten om te vliegen.
3. Nutteloos base (met choppers) verdedigen. bv La drang valley. 2 man cappen vlaggen, de rest zit op base om te willen vliegen of rond te lopen. Val aan en laat ze uw base pakken. Tegelijkertijd heb je mischien de andere bases gepakt. En zo win je.
Dit zijn enkele zaken die met op het hart lagen
ad: Het haalt misschien niet veel uit, maar ik heb het toch maar weeral gezegd.
Ik hoop dat deze problemen verbeteren zodat de tnserver echt wel de beste server wordt (of blijft).
See you in battle
Roger out

)

)
.