Archief - Utopie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zeke Anderson

Legacy Member
Kweetet Kweetet (x2), maar ik kan het ni laten. :doh:

Ik vindt de tnserver een plezante server (nog maar eens)

Nu heb ik er niets op tegen dat ge eens stevig verliest, gewoon omdat het andere team beter is.

Maar vaak gebeurt dit omdat het spel niet eerlijk gespeeld wordt. :angry:
Enkele voorbeelden :

1.de teams niet eerlijk verdeeld zijn of dat een clan bijna volledig in 1 team staat. Ik heb zeker niks tegen clans, integendeel, ik heb al veel van bepaalde clanmembers geleerd. Zij zij gewoon beter als ik, dus kan je er wat van leren.

2.Choppers. Ideren wil kennelijk vliegen. Ik kan het niet, dus doe ik het ook niet. Maar het is niet plezant spelen als er van de 10 man 2 man vlaggencappen en de rest zit gewoon te wachten om te vliegen.

3. Nutteloos base (met choppers) verdedigen. bv La drang valley. 2 man cappen vlaggen, de rest zit op base om te willen vliegen of rond te lopen. Val aan en laat ze uw base pakken. Tegelijkertijd heb je mischien de andere bases gepakt. En zo win je.

Dit zijn enkele zaken die met op het hart lagen :sad:

Het haalt misschien niet veel uit, maar ik heb het toch maar weeral gezegd.

Ik hoop dat deze problemen verbeteren zodat de tnserver echt wel de beste server wordt (of blijft). :bow:


See you in battle

Roger out

Epyon

Legacy Member
We zijn idd bezig met die problemen van ongebalanceerde teams en het zeer hinderlijke mapvoten aan het oplossen. Er zijn echter enkele probleempjes met het instellen van de server, dus don't hold your breath. Keep in mind dat er van héél Telenet maar één iemand over de gameservers waakt en dat dit dan nog niet eens zijn officiele taak is. Daarom dat updates en zo wat trager gaan...

Kzal deze thread voorlopig nog open laten, maar als er iets gepost wordt dan naar flame of iets dergelijks neigt komt er een slotje op. We zijn maar vrijwilligers, maar we proberen steeds onze best te doen om de sfeer op de server optimaal te houden :niceone: .

[T-RAW]Freak

Legacy Member
Bestaat er niet een proggy dat je kan uploaden fzo en dat van zichzelf de teams balanceerd?

Denk wel dat ik dat al eens heb gezien op server :)

m4nTiS

Legacy Member
idd, das uit den boze voor Telenet...die proggy's zoals die van Blackbagops...een waar gemis volgens mij...ma soit...da zal nooit veranderen.


Wa betreft die teambalance etc...wel, ik had die bij de laatste patch zo laten instellen dat de teams dus zeker gelijk waren (autoteambalance op 1 dus)...
Om 1 of andere reden was da ni t geval.....
Vandeweek nog maar eens de .tar met de .con files van de server van Matrix gekregen...zodat Raptor en ik samen eens konden zoeken waar de fout ligt....
Op de .con files staat echter de autoteambalance zeker aan....erg raar dus...

Neways, er word aan gewerkt

Thallyos

Legacy Member
mja, af en toe wordt je wel geswitched naar het andere team enzo, maar zoveel gebeurd da eigenlijk nie.
Het staat wss wel aan, maar werkt gewoon nie goe (Dice anyone :wtf: )

Seraph

Legacy Member
Idd, autoteambalance van blackbagops springt enkel aan als het nodig is. :)

M4ntis, juiste syntax? "game.serverAutoBalanceTeams 1" :unsure:

dibo

Legacy Member
Er is ook zoiets als "smart team balance". Daar kan je aangeven bij welk verschil autobalance in werking moet treden. Je zet dat best op 3 ofzo...
Misschien schort er daar iets aan? :confused:

m4nTiS

Legacy Member
Seraph zei:
Idd, autoteambalance van blackbagops springt enkel aan als het nodig is. :)

M4ntis, juiste syntax? "game.serverAutoBalanceTeams 1" :unsure:


euh...reminder...Blackbagops of eender welk toolken mag ni he.....



En ja, ik heb dus in de settings.con file "game.serverAutoBalanceTeams 1" gezet....net zoals "game.ServerAutoSwitchTeams 1"....

Kzal strak of morgen ff alle settings nogeens hier zetten (zonder belangrijke info als rcon paswoorden ffcourse :p )

Seraph

Legacy Member
Yeah I know, maar wilde maar even melden dat blackbagops die functie wel heeft. Had het wat beter moeten formuleren. :s

m4nTiS

Legacy Member
hehe, no worries Seraph.... :wink:

En idd, BBO heeft t en da werkt blijkbaar perfect...hebbet gezien op de BuD server...

Maar dan nog...proggy of ni...autoteam zou volgens wat ik ingegeven heb in de .con files echt wel moeten werken.... Op de BF42 server werkt het bijv. wel goed

>P>TheBeast

Legacy Member
We zijn idd bezig met die problemen van ongebalanceerde teams en het zeer hinderlijke mapvoten aan het oplossen.

Dat mapvoten is ZEEER ambetant.
Als je op 30 minuten Quang Tri een 50tal mapvoten op uw schermke ziet flitsen,
scheelt ter toch wel degelijk iets.

(Twas dan nog altijd de zelfde die zich daar bij bezig hield, ma iedereen vote toc h 'no' so )

Epyon

Legacy Member
Vooral de mapvotes op Hastings blijken bij veel mensen (waaronder ook ondergetekende) enorm irritant te zijn. Zeker als men dan op het einde van die map nog maar eens dezelfde map vote... :ironic:

Enfin, we zijn er dus aan bezig ;) .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan