Niet echt. Ik start gewoon de update ... effe niks ... dan begint het balkje snel te lopen tot ong. 35% en dan zwart scherm, witte letters;
Er is een fout opgetreden.
houd de POWER-knop ingedrukt om het systeem uit te zetten.
Zet het daarna weer aan en probeer het nog eens.
Neem contact op met de klantenservice als dit probleem zich blijft voortdoen. Lees de handleiding of kijk op support.nintendo.com voor meer informatie.
Dit is exact wat erop het scherm komt.
Via mijn Belkin N+ router of ook rechtstreeks op de wifi van mijn Bbox2, met of zonder de firewalls aan of niet, bij mijn schoonbroer die achter een nieuwe telenet modem/router zit ... overal hetzelfde.
De verbindingstesten met al deze internet accespoints is nochtans prima OK.
Ik snap er de ballen van :doh: