Archief - Updates ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cerulean

Legacy Member
Nirron zei:
Spaar de code's op en gebruik ze pas wanneer je ze nodig hebt.

Dat gáát niet, 't is juist dat da'k zeg -_-
Toen ik mijn 3DS gekocht had dacht ik ook ineens alles van mijn DS, Wii en Gamecube te activeren, omdat ik daar eigenlijk nooit aandacht aan geschonken had. Alles bij elkaar had ik een 25-tal kaartjes, ik heb er misschien 5-6 van kunnen activeren.

Snowcake

Legacy Member
Cerulean zei:
Alles bij elkaar had ik een 25-tal kaartjes, ik heb er misschien 5-6 van kunnen activeren.

Lol idem, ook pas na mijn aankoop van de 3DS.

StanTem

Legacy Member
De kaartjes zijn sowieso ook maar beperkt geldig.
Ze vervallen op een bepaalde datum.
Of ze nu geregistreerd zijn of niet, het blijft dezelfde datum.

Skooter

Legacy Member
Myeah. De punten blijven naar mijn gevoel wel redelijk lang geldig, maar toch ga ik me nooit die SNES-controller kunnen veroorloven met dat ze vervallen (en dat is echt het enige dat ik wil hebben uit de catalogus). Een systeem dat de kaartjes wel vervallen maar de punten geldig blijven vanaf je ze ingevoerd hebt zou ik wel oké vinden <3.

souldoubt

Legacy Member
zeg mannekes, overdrijf eens niet zo. Dat is een gratis spaarsysteem, een gunst dat Nintendo doet!!!
Moet dat onbeperkt geldig blijven? Bij andere spaaracties is dat toch ook niet, wees eens een beetje redelijk!

Ik heb al enorm veel gratis stuff verzameld uit de catalogus en ik ben daar enorm content mee, er staat inderdaad kleine prulletjes in, maar wees blij dan hebben mensen die niet veel games kopen er ook iets aan. Als ge dat al niet waardeert omdat het u te min is, vind ik dat redelijk zielig. Laat je sterren dan voor wat ze zijn.

Ik heb nog nooit sterren laten vervallen, en ik heb al enorm leuke dingen gespaard:
SNES controlles
Mario Galaxy Soundtrack
Professor Layton Box (waar je zelfs geen sterren voor moest inruilen)
Schuimdecoraties
Mario Kart Luchtverfrisser
6 Mario Kart figuurtjes
Kirby & The Amazing Mirror (GBA game, waar nog eens sterren bijzaten ook!)
Bowser Map
Metroid Virtual Console game (zonder sterren in te leveren)
AR T-shirt (zonder sterren in te leveren)
Mario & Luigi zonneschermen
Mario 25th Anniversary munt
en binnenkort Kid Icarus 3DS download

En dat heeft mij gene rotte'n bal gekost, want die games zou ik sowieso gekocht hebben.
Ik spaar nu voor het Zelda-beeld... dat gaat inderdaad niet vooruit als ge daar uw zinnen op hebt staan, maar intussen heb ik wel al genoeg voor die game & watch... moesten mijn sterren gaan vervallen, dan neem ik gewoon die G&W.

@ Snowcake: de waarde van die sterren daalt helemaal niet. Voor veel games krijg je vanaf het begin gewoon nog maar 200 sterren, terwijl het vroeger 250 was. Vroege registratie loont dan weer wel, want als je't op tijd registreert krijg je alsnog die 50 sterren voor het invullen van een enqûete :p
en dat dat zeldabeeld van uwe maat gebroken is aangekomen, dat is de schuld van de post, die smijten met alles, dat beeld is deftig verpakt. Bij ne maat van mij was dat toch deftig verpakt.
Er zit en nota bij dat als iets mis is met uw pakket dat ge er dan naar moet bellen of faxen binnen een bepaalde termijn. Ze zullen dan wel een ander sturen.

Cerulean

Legacy Member
Sorry maar als ge zoveel dingen uit die catalogus kunt bestellen wijst dat er alleen maar op dat je VEEL meer games koopt (kunt kopen) dan de gemiddelde gamer hier.
Tegen de tijd dat ik genoeg bijeen gespaard heb om iets te bestellen dat de moeite waard is, zijn de helft van mijn punten vervallen.

ShadowJoker

Legacy Member
Nirron zei:
Heb me trouwens paar dagen geleden "Game & Watch Collection" voor de DS besteld.

Heb gisteravond ook de Game & Watch Collection besteld. Had niet meer genoeg punten voor die replica Game & Watch handheld. :p

On-topic:
Het ergste wat mij ooit is overkomen was toen ik Geist bestelde via Nintendo VIP 24:7 (de voorganger van Club Nintendo). Zat toen nog wel ingeschreven bij de Nederlandse site.

Ze hebben Geist nooit opgestuurd omdat ik blijkbaar niet hoorde bij de Nederlandse club. In de plaats hebben ze mij ingeschreven bij de Belgische site en nooit mijn 'sterren' terug gegeven. En het ergste eraan was dat amper 2 dagen ervoor had ik nog de Zelda: Collector's Edition besteld en die hebben ze wel opgestuurd. Maar Geist niet... dat was blijkbaar "te laat".

souldoubt

Legacy Member
@ Cerulean: Dat is dan toch geen reden om dat systeem zo af te kraken, dat is free stuff, een extraatje, er zitten kleine goedkope dingen tussen ook. Als ik meedoe aan een spaaractie van een of andere supermarkt kan ik ook nooit voor de grote items gaan, ik ben gewoon content met hetgene ik wél krijg en niet voor heb moet betalen. Dat zijn nu eenmaal beloningssystemen waar de grote klanten meer uithalen dan anderen.
Maar hoe jullie hier tekeer gaan, dat is precies of Nintendo vraagt u alle maanden &#8364;50 te storten op hun rekening en op't einde van't jaar zeggen ze "sorry mannen, uw saldo is vervallen"
gratis, free, gratuit... wat snap je niet?

Cerulean

Legacy Member
Ik kraak het niet af, ik zou het gewoon fijn vinden als ze dat systeem ook een beetje fair houden voor mensen die nu eenmaal niet zoveel games (kunnen) kopen, want uiteindelijk hebben zij er even veel voor betaald he. Met het systeem dat ze nu hanteren worden enkel diegenen beloond die "constant" games blijven kopen. Ik blijf erbij, de kaarten mogen van mij gerust vervallen na een tijd, dat is niet abnormaal, maar als ze op tijd geactiveerd zijn zouden ze imo ook wel geldig mogen blijven.

souldoubt

Legacy Member
Ja akkoord, de ingegeven sterren zouden misschien inderdaad wel wat langer geldig mogen blijven. Ik heb hier nog nooit geen last mee gehad, maar ik ben dan misschien wel een freak als het op Nintendo-games/consoles aankomt.
Of dat nu onbeperkt moet zijn, kweetnie, hoeveel spaarsystemen zijn onbeperkt geldig?

Mijn reactie was er misschien een beetje over tov jou, maar uit sommigen hun reactie in dit topic blijkt echt wel dat ze zo'n spaarsysteem niet snappen. Als ik niet voor weinig "inzit" het leukste/grootste/duurste (of zeg maar van de eerste keer "alles") kan krijgen dan trekt het systeem op geen kl*te. :s

The_Cat

Legacy Member
souldoubt zei:
Ja akkoord, de ingegeven sterren zouden misschien inderdaad wel wat langer geldig mogen blijven. Ik heb hier nog nooit geen last mee gehad, maar ik ben dan misschien wel een freak als het op Nintendo-games/consoles aankomt.
Of dat nu onbeperkt moet zijn, kweetnie, hoeveel spaarsystemen zijn onbeperkt geldig?

Mijn reactie was er misschien een beetje over tov jou, maar uit sommigen hun reactie in dit topic blijkt echt wel dat ze zo'n spaarsysteem niet snappen. Als ik niet voor weinig "inzit" het leukste/grootste/duurste (of zeg maar van de eerste keer "alles") kan krijgen dan trekt het systeem op geen kl*te. :s

Mja ik vind dat je wel gelijk hebt, sommige mensen hier reageren nogal een beetje overdreven, terwijl het items zijn die je gratis krijgt door gewoon wat puntjes te sparen die je vindt bij je spelletjes. Het is iets gratis, dus wees gewoon blij met wat je krijgt, en anders geef dan je punten door aan iemand die wel graag iets uit de store heeft :)

spade VI

Legacy Member
Maakt niet uit of je me zielig vind of niet...Ik vind dit soort acties een klucht als ze maar een korte tijd geldig blijven...

Ik houd van Nintendo en ben er net zoals zovelen als eerste mee begonnen en tzal altijd een mooie plaats hebben, maar dit spaarsysteem trekt nergens op. En als je dit mooi praat ben je gewoon een te harde fanboy, me dunkt...

Trouwens, het aanbod voor de 3DS zuigt momenteel nog ongelofelijk hard om veel games te gaan kopen

spade VI

Legacy Member
Trouwens moet je niet te hard op m'n reactie letten. Ik wil gewoon die verdomde mariopet maar als ik dan kijk op de cataloog...ik vind dat gewoon brol, wie wil er nou een screensaver?

The_Cat

Legacy Member
Trouwens je moet niet dubbelposten.
En je vergeet hier even dat je het over Nintendo hebt :) dus dat wil zeggen een heel breed publiek. De screensavers van bv nintendogs die zullen vast en zeker aanspreken bij de kleine kinderen of bij hondenliefhebbers. Het draait hier niet om wat jij wil, maar wat ze aan de man kunnen brengen. En voor gratis producten is alles wat je daar kan krijgen degelijk materiaal. Ikzelf heb er zo is een fluwelen hoes besteld en die ziet er nog altijd netjes uit :) en als je er zo aan erger dan smijt je die codes toch gewoonweg? Het is gratis en optioneel, dus als je het niet aanstaat laat je het gewoon links liggen. En eigenlijk is het niet meer dan logisch dat de punten vervallen, dit om een zeker bedrag te houden voor nintendo. Indien deze levenslang zouden lopen, kan men zolang sparen als je wil voor iets duurder, terwijl als er nu een luxe item er in staat ( als ik me niet vergis staat er een gouden Zelda item of iets degelijk in) willen verzamelaars dit toch wel hebben en zullen ze meer code's moeten hebben. Wat sowieso wil zeggen meer opbrengsten voor Nintendo :)

Snowcake

Legacy Member
Spade, anders moet je eens kijken op eBay? daar hebben ze toch genoeg van die dingetjes denk ik... allez, ik koop zelf niet online maar ik hoor dat toch vaak

souldoubt

Legacy Member
spade VI zei:
Ik houd van Nintendo en ben er net zoals zovelen als eerste mee begonnen en tzal altijd een mooie plaats hebben, maar dit spaarsysteem trekt nergens op. En als je dit mooi praat ben je gewoon een te harde fanboy, me dunkt...

waar slaat dat nu op? waarom zou ik kwaad spreken over gratis stuff dat je zomaar gratis wordt opgestuurd door gewoon wat codes te registreren...
Ik ben dan misschien wel een fangirl, maar moest dit van Sony zijn, zou ik ze even vrolijk sparen en er ook niet over klagen :tongue:

moet dat een pet op maat zijn, of bedoel je zo een gigantische pluchen pet? Een maat van ons heeft die laatste eens gekocht op F.A.C.T.S. een paar jaar geleden, denk dat die toen bij Super Dragon Toys was (die hebben een winkel in Brussel) anders moet je hen eens mailen of ze dat hebben, vooraleer je helemaal naar brussel trekt en niks vindt...

Xplod

Legacy Member
Jullie zijn hier allemaal doodleuk over 3DS update's aan het praten. Ik krijg hier anders met géén stokken die van mijn dochter ge-updated.
Al 10-tallen maal heb ik het geprobeerd, foefelen met de DNS internetinstellingen, firewall's uit gezet zoals op de nintendo support pages wordt vermeldt ... noem maar op ... niks helpt.
Maximum halverwege de downloadbalk stopt hij er dikwijls mee en geeft een error dat de 3DS moet uitgeschakeld en heropgestart worden. Meestal geraakt hij zelfs zo ver nog niet !

Dus als iemand hier weet hoe ik dat vort ding hier aan zijn update kan helpen ... please shoot

Nirron

Legacy Member
Misschien Iets met je Wifi verbinding die wegvalt? Probeer eens ergens anders?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan