Dr_Pill
Legacy Member
Aangezien dit spel op nr1 staat in vele best game ever lijstjes en er een reboot zit aan te komen in 2012, dacht ik om het origineel zelf eens te checken.
Het spel aan de praat gekregen via dosbox,maar het gamen zelf,da's andere koek.
Het is nogal overweldigend qua opties en ik zie wel een paar ufo's vliegen, maar kan ze niet neerhalen.
Kom je eigenlijk met 1 base toe in het begin en waar moet je die het best zetten?
Mijn geld was ook al snel op.
Enige ervaringsdeskundigen met nuttige tips?
Het spel aan de praat gekregen via dosbox,maar het gamen zelf,da's andere koek.
Het is nogal overweldigend qua opties en ik zie wel een paar ufo's vliegen, maar kan ze niet neerhalen.
Kom je eigenlijk met 1 base toe in het begin en waar moet je die het best zetten?
Mijn geld was ook al snel op.
Enige ervaringsdeskundigen met nuttige tips?

Ik heb het in ieder geval pre-ordered !