Archief - Ts voor de telenetters

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

telenet TS gaming server


  • Totaal aantal stemmers
    56
  • Opiniepeiling gesloten.

massief

Legacy Member
st0rmr1d3r zei:
et verschil tussen TS en VENTRILO is extreem groot ,zowel van snelheid als ge iets zegt, tot zeer duidelijke stemmen..
ik gebruik niet anders dan ventrilo ,en ik wil ook niets anders gebruiken..
als ge op TS dus nadeeeeeeee roept horen ze da maar na dat ze ontploft..
op ventrilo daarintegen

en ik zie ook totaal nie op naar desorted ofzo, in tegestelling tot gij met u domme opmerkingen precies wel
bij deze bied ik mijn verontschuldigingen aan en ik begrijp uw argumenten :niceone:

Springfield

Legacy Member
op ET hebben ze dat ook gedaan

result: 1/3 weken actief 4/~ weken geen kat

Wazzie

Legacy Member
dan krijgde zo van die mannen die om de 5 botten hax roepen. (wat nu al het geval is op de telenet servers , bv. die gast met die nvidia nick of whatever)

lone.wolf

Legacy Member
Wazzie zei:
dan krijgde zo van die mannen die om de 5 botten hax roepen. (wat nu al het geval is op de telenet servers , bv. die gast met die nvidia nick of whatever)


video kaart is nen irri kerel :/

ot : slecht idee, ik moet et geween van scp al aanhoren op onze ts, laat staan et geween van 10 scp'jes op een pub tn ts :p

Blaze the 411

Legacy Member
owwel ja maar daar kunne we voor zorge ik geef aan paar admin en diegene da beginne whine die krijge waarschuwingen teveel waarschuwinge is kick :)

TX.Conn

Legacy Member
very bad idea,... als ge al op tlnt servers zit zitten de meeste al te whinen en als iedereen nog es op ts of ventrilo zou zitten zal het nog erger worden.

btw ge zult da nooit correct kunnen regelen want mss zullen er gasten opzitten op vent of ts die helemaal niet op de tlnt servers zullen zitten.
pub ts is irri als ge wilt luisteren wat er op de maps gebeurd want iedereen zal zitten roepen tot en met.

tis soms al erg genoeg da ge kunt typen in het spel zelf!

The recycleload

Legacy Member
ik vind het alleen voor forum mensen
wie cut doet kicken en bannen

samme007

Legacy Member
Wazzie zei:
dan krijgde zo van die mannen die om de 5 botten hax roepen. (wat nu al het geval is op de telenet servers , bv. die gast met die nvidia nick of whatever)

Das Davion (bekend van het hardware forum) en ie zit soms ook hier :)

DesorteD

Legacy Member
The recycleload zei:
ik vind het alleen voor forum mensen
wie cut doet kicken en bannen

en ho egaat gij controleren wie er allemaal op het forum zit?
passwoorden worden toch doorgespeeld

Mayh3M

Legacy Member
Blaze the 411 zei:
ja ik vraag me af of er zo een ts server is vooral alle forums users van telenet die dan met elkaar communicere terwijl ze op de pubs spele van telenet op cod

als da derni is zou het well chizzle zen dat er een komt
maar dan niet alleen vo cod ma ook voor alle andere games die besproke worden op de fora van telenet :scream:


daarom ook deze poll
chizzle? :wtf:

samme007

Legacy Member
je kunt het miss zo arangeren dat alleen de mensen die ingelogd zijn op dit forum die ts kunn gebruiken tis maar een voorstel é...

Snake

Legacy Member
samme007 zei:
waar blijven nu die crew-members om es te reageren??

hier hoeft niet op gereageerd worden, ze weten gewoon dat het een dom voorstel is

:music: high contrast - twilights last gleaming :music:

tRcd

Legacy Member
lone.wolf zei:
video kaart is nen irri kerel :/

ot : slecht idee, ik moet et geween van scp al aanhoren op onze ts, laat staan et geween van 10 scp'jes op een pub tn ts :p



sooooo true :tongue:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan