massief
Legacy Member
bij deze bied ik mijn verontschuldigingen aan en ik begrijp uw argumentenst0rmr1d3r zei:et verschil tussen TS en VENTRILO is extreem groot ,zowel van snelheid als ge iets zegt, tot zeer duidelijke stemmen..
ik gebruik niet anders dan ventrilo ,en ik wil ook niets anders gebruiken..
als ge op TS dus nadeeeeeeee roept horen ze da maar na dat ze ontploft..
op ventrilo daarintegen
en ik zie ook totaal nie op naar desorted ofzo, in tegestelling tot gij met u domme opmerkingen precies wel




high contrast - twilights last gleaming 