Archief - Ts voor de telenetters

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

telenet TS gaming server


  • Totaal aantal stemmers
    56
  • Opiniepeiling gesloten.

Blaze the 411

Legacy Member
ja ik vraag me af of er zo een ts server is vooral alle forums users van telenet die dan met elkaar communicere terwijl ze op de pubs spele van telenet op cod

als da derni is zou het well chizzle zen dat er een komt
maar dan niet alleen vo cod ma ook voor alle andere games die besproke worden op de fora van telenet :scream:


daarom ook deze poll

TiM007

Legacy Member
zou zo hard sucke. n/o maar als er dan zo van die "zware" hollanders erop komen en beetje beginne neute en btw tn heeft daar het geld niet voor en als je op ts wil ga op die public ts van belgacom =)

Snake

Legacy Member
slecht voorstel tbh, ik beeld me al in wat ge gaat horen op die ts:

"omfg"
"tbh..."
"ffs!"
"cheats"
"dat kan niet hoor"
"maar ik schoot op u!"


en er gaat van geprofiteerd worden, er gaan clans zijn die het gaan gebruiken als war chan

Blaze the 411

Legacy Member
de bedoeling was voor alleen de for gebruikers he dus met een pass op

Blaze the 411

Legacy Member
toch als er niemand op uwe clan ts is en ge gaat op den telenet public dan kunt ge toch wa zevere met de bekende gezichten enzo die je kent van de forums

samme007

Legacy Member
TiM007 zei:
zou zo hard sucke. n/o maar als er dan zo van die "zware" hollanders erop komen en beetje beginne neute en btw tn heeft daar het geld niet voor en als je op ts wil ga op die public ts van belgacom =)

zeg es die ts van belgacom... ?:)

thugangel

Legacy Member
lijkt me wel shiek,
ma k denk ook da ter teveel misbruikers zullen zijn...
de bedoeling was voor alleen de for gebruikers he dus met een pass op - iedereen kan die zien e :)

Lilpac

Snake

Legacy Member
thugangel zei:
lijkt me wel shiek,
ma k denk ook da ter teveel misbruikers zullen zijn...
de bedoeling was voor alleen de for gebruikers he dus met een pass op - iedereen kan die zien e :)

Lilpac

yeah right, ge peist da iedereen da pass binnen het forum gaat houden zeker?

kijk naar mirage ts, er is daar één iemand die pass aan jan en alleman geeft (JA, JIJ MOB)

koegras

Legacy Member
Blaze the 411 zei:
ja ik vraag me af of er zo een ts server is vooral alle forums users van telenet die dan met elkaar communicere terwijl ze op de pubs spele van telenet op cod

als da derni is zou het well chizzle zen dat er een komt
maar dan niet alleen vo cod ma ook voor alle andere games die besproke worden op de fora van telenet :scream:


daarom ook deze poll

Ik neem aan dat dit als een grap bedoeld was?

scel

Legacy Member
TiM007 zei:
zou zo hard sucke. n/o maar als er dan zo van die "zware" hollanders erop komen en beetje beginne neute en btw tn heeft daar het geld niet voor en als je op ts wil ga op die public ts van belgacom =)

nederlands2win imo

st0rmr1d3r

Legacy Member
Massive.be zei:
desorted zegt ne keer es iets ze en direct :bow: a volonté :p
et verschil tussen TS en VENTRILO is extreem groot ,zowel van snelheid als ge iets zegt, tot zeer duidelijke stemmen..
ik gebruik niet anders dan ventrilo ,en ik wil ook niets anders gebruiken..
als ge op TS dus nadeeeeeeee roept horen ze da maar na dat ze ontploft..
op ventrilo daarintegen

en ik zie ook totaal nie op naar desorted ofzo, in tegestelling tot gij met u domme opmerkingen precies wel

Blaze the 411

Legacy Member
jeez zoveel man daar tege owwel ik kan waarschinlijk zo'n pub ts vo 50 man gratis krijge !!!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan