Geloof me, zo gemakkelijk is dat niet... Ik heb T2 ier origineel liggen. Heb me er rot mee geamuseerd. Heb het jaartje ofzo geleden trug installed omdat het weer kriebelde

Toen ik online wou komen vroeg em naar men account + pw... Wistik natuurlijk nimeer (was al een jaar ofzo geleden) dus ik doe PW recovery... Ik kreeg als error msg da der geen account aan dien email verbondne was... "Ok np, dan maak ik gewoon een niewue aan" d8 ik... NEE dus want aloewel al men account gegevens uit hun database gewist ware, toch wisten ze dat mijn cdkey al gebruikt was geweets om een account te maken (en der kon maar blijkbaar 1 acc met 1 cdkey gemaakt worden.)
Echt heel leuk hoor, zo een spel hier thuis hebben liggen da MP based is en ge da enkel tegen idiote bots in SP kunt spelen omda je niet op MP geraakt -_-