MrPlow
Legacy Member
Zo, aan zij die de beta hebben gespeeld: wat denken jullie van T:V? Zal het deze keer het grote publiek kunnen bekoren zonder hun die hard fanbase the verliezen?
Imo ziet het er slecht uit. Afgezien van de vele bugs en slappe netcode hebben ze zowat alles opgeofferd wat Tribes uniek maakte. Het ergste is waarschijnlijk nog het feit dat elk armour maar 3 wapens kan dragen. Ook flagcappen is totaal om zeep imo. De energy pack geeft een marginaal kleine boost en de speedpack is leuk op papier, maar in de praktijk werkt hij niet echt. Farming etc is zo goed als helemaal weg (vergeet ook maar de MPB :ironic: ) en de vehicles zijn gewoon om te lachen.
T2 was zalig, maar T:V lijkt gewoon UT2004 met jetpacks
.
Imo ziet het er slecht uit. Afgezien van de vele bugs en slappe netcode hebben ze zowat alles opgeofferd wat Tribes uniek maakte. Het ergste is waarschijnlijk nog het feit dat elk armour maar 3 wapens kan dragen. Ook flagcappen is totaal om zeep imo. De energy pack geeft een marginaal kleine boost en de speedpack is leuk op papier, maar in de praktijk werkt hij niet echt. Farming etc is zo goed als helemaal weg (vergeet ook maar de MPB :ironic: ) en de vehicles zijn gewoon om te lachen.
T2 was zalig, maar T:V lijkt gewoon UT2004 met jetpacks
.
' dit gaat eersteuh keer zijn dawt ik hewt speeel



