Archief - Tribes Vengeance

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrPlow

Legacy Member
Zo, aan zij die de beta hebben gespeeld: wat denken jullie van T:V? Zal het deze keer het grote publiek kunnen bekoren zonder hun die hard fanbase the verliezen?

Imo ziet het er slecht uit. Afgezien van de vele bugs en slappe netcode hebben ze zowat alles opgeofferd wat Tribes uniek maakte. Het ergste is waarschijnlijk nog het feit dat elk armour maar 3 wapens kan dragen. Ook flagcappen is totaal om zeep imo. De energy pack geeft een marginaal kleine boost en de speedpack is leuk op papier, maar in de praktijk werkt hij niet echt. Farming etc is zo goed als helemaal weg (vergeet ook maar de MPB :ironic: ) en de vehicles zijn gewoon om te lachen.

T2 was zalig, maar T:V lijkt gewoon UT2004 met jetpacks :s.

Radiance

Legacy Member
dit is een shooter & dus wordt deze thread gemoved naar .. het general shooters forum

gelieve er in het vervolg op te letten.

wolfen

Legacy Member
Mr Pow ik hoop dat jeuh het al gespeelt hebt ? ! , want anderz kan jeuh hewt allemaal niejt weteuhhh

jawp jawp , maarjah ieder zeuhn smaakiej ... mss gaan deuh noowbiejz het leuker vindeuh ' like ME :p ' dit gaat eersteuh keer zijn dawt ik hewt speeel :$

:x

Reedsh

Legacy Member
wolfen zei:
Mr Pow ik hoop dat jeuh het al gespeelt hebt ? ! , want anderz kan jeuh hewt allemaal niejt weteuhhh

jawp jawp , maarjah ieder zeuhn smaakiej ... mss gaan deuh noowbiejz het leuker vindeuh ' like ME :p ' dit gaat eersteuh keer zijn dawt ik hewt speeel :$

:x

wtf dude
klein kind?
spreekt is normaal?

MrPlow

Legacy Member
wolfen zei:
Mr Pow ik hoop dat jeuh het al gespeelt hebt ? ! , want anderz kan jeuh hewt allemaal niejt weteuhhh

jawp jawp , maarjah ieder zeuhn smaakiej ... mss gaan deuh noowbiejz het leuker vindeuh ' like ME :p ' dit gaat eersteuh keer zijn dawt ik hewt speeel :$

:x

Dat is zowa et probleem, veel die hards gaan echt pissig zijn, en de noobs? Wel, kweeni, mss dat iemand die T2 ni gedaan heeft het wel cool vind.

Ik bedoel, op de screens zag het er allemaal gaaf uit, coolere stijl dan T2 enzo, maar eens ge het dan speelt schort de gameplay toch wel imo.

Nuja, atm is er wel een tekort aan servers, en iedereen gedraagt zich nog gelijk ne retard omdat ze het nog ni kennen :D

Avilowca

Legacy Member
T:V is gemaakt in samenwerking met Tribalwar = ''nuff said.

aantal kameraden in de beta, meeste zeggen dat het niet eens de naam tribes mag dragen. ik kan gewoon niet wachten tot de mannen van eurotribers er hun handen op krijgen om te modden, want base is niet te spelen.

xReAVeRx

Legacy Member
Gelukkig ben ik niet zo kritisch als jullie.

hehe het ziet er naar uit dat T:V nu succes gaat hebben bij de nieuwkomers, maar de oude spelers zeggen dat het niet goed is.

Will tribes ever get a break?

ElGargamel

Legacy Member
zo gaat het nu altijd met nieuwere versies he.

Deze zijn ook bedoeld om de community uit te breiden.
Dit was ook zo met UT2004, alle diehards altijd maar kankeren over hoe goed hun originele UT wel niet was en maar zagen naar de devs om 2004 weer zoals hun UT te maken, wel ik vind dat ze daar min of meer in geslaagd zijn.
Ik vind 2004 het beste tot nu toe in de reeks.

Dit kan je net over T:V zeggen, de die hards zullen zeggen dat de vorige versie stukken beter was en nog meer van dat gezeik.

Dan zeg ik tegen de diehards: blijft dan toch elle origineel en stopt me zagen!

Tis toch niet alsof je verplicht bent van over te stappen.

Wat zou je aan een nieuw spel hebben dat ongeveer hetzelfde is als het vorige mr gewoon wat meer prullaria?
Wees toch eens vernieuwend

MrPlow

Legacy Member
ElGargamel zei:
Wat zou je aan een nieuw spel hebben dat ongeveer hetzelfde is als het vorige mr gewoon wat meer prullaria?
Wees toch eens vernieuwend

Haha, ze hebben juist het originele er uitgehaald. Bwahah :niceone:

Holy Paladin

Legacy Member
wolfen zei:
Mr Pow ik hoop dat jeuh het al gespeelt hebt ? ! , want anderz kan jeuh hewt allemaal niejt weteuhhh

jawp jawp , maarjah ieder zeuhn smaakiej ... mss gaan deuh noowbiejz het leuker vindeuh ' like ME :p ' dit gaat eersteuh keer zijn dawt ik hewt speeel :$

:x
die komt recht van et fancy forum zekers :eek:

SpaceGod

Legacy Member
MrPlow zei:
Zo, aan zij die de beta hebben gespeeld: wat denken jullie van T:V? Zal het deze keer het grote publiek kunnen bekoren zonder hun die hard fanbase the verliezen?

Imo ziet het er slecht uit. Afgezien van de vele bugs en slappe netcode hebben ze zowat alles opgeofferd wat Tribes uniek maakte. Het ergste is waarschijnlijk nog het feit dat elk armour maar 3 wapens kan dragen. Ook flagcappen is totaal om zeep imo. De energy pack geeft een marginaal kleine boost en de speedpack is leuk op papier, maar in de praktijk werkt hij niet echt. Farming etc is zo goed als helemaal weg (vergeet ook maar de MPB :ironic: ) en de vehicles zijn gewoon om te lachen.

T2 was zalig, maar T:V lijkt gewoon UT2004 met jetpacks :s.


Ik heb de Beta uitvoerig gespeeld en ben een T2 veteraan.
Ik geef toe dat het beter kon, maar op meeste punte ben ik het totaal ineens met u. Dat elk armor maar 3 wapens kan dragen stoort me niet. Het maakt het tactischer omdat je beter je wapens moet kiezen ipv ze allemaal te nemen. De boost van energy pack is in mijn ogen enorm. Er zijn caproutes van 5 seconden en minder. Farming gaat nog een beetje, er zijn nog steeds turrets. Een nieuw element is het tactisch zetten van het repairstation zodat je andere deploaybled optimaal meegaan. Mpb is vervangen door de buggy. De buggy biedt een respawnpoint en een invetory. Ik ben er wel mee eens dat de meeste vehicles zeker beter konden. Het grote verschil tussen T:V en UT is snelheid. Je kan marginaal snel gaan in T:V. Dit in Combinatie met de grapler om aan optimale snelheid je richting volledig te veranderen zonder te vertragen.

Wat wel nog een minpunt is, is dat de maps te klein zijn. In ieder geval de 4 maps van de beta. Misschien zitten er in de full wel grotere bij.

Ik speel het graag en zal het zeker competetief spelen. Ik zit dan ook uit te kijken naar de opening van de ladders en leagues.

Wat jij wilt is gewoon Tribes 2 met betere graphics. Dit vind ik zoiezo een foute instelling, want dan kom je alleen bedrogen uit...

Vetzak

Legacy Member
wat de meesten verwachten (ik ook) is denkek tribes 2 van opties met tribes 1 aan gameplay en tribes vengeance aan graphics. nu het ge vengeance graphics met ut gameplay en jetpakcs

Pele

Legacy Member
tja maar het spel heet tribes vengeance en niet tribes2+1+whatever :/
het hoeft niet zo te zijn

[Shadowcat]

Legacy Member
yeah, ik ben heel blij dat ze geen T2 gemaakt hebben met betere grafix.

Diegene die willen dat T:V beter op T2 trekt kunnen dan ook beter bij T2 blijven.

Vision[CIA]

Legacy Member
Wie zegter nu da ge bekan nimeer kunt cappen lol ? Hebde dien grappler al is goe bekeken ? Zowat het lekkerste geschenk ooit voor ne capper. En de jetpacks geven u nen boost da't nimeer gewoon is, in de goede zin dan. Volgens mij hebt ge't ofwel 2 minuten opgezet, gewoon een ander zijn mening gelezen of kunde ni skiën en lijkt het daarom allemaal zo onmogelijk. Het enige slechte atm zijn dat dien buggy iets te snel sterft, en dat die vanzelf verdwijnt na een tijdje (ask Wacko Taco, it disappeared on us !), da ge uw vehicles nimeer kunt kiezen zoals in T2 gewoon ipv Battlefield achtige rip-off. En gewoon die vehicles moeten ze nog tweaken, dien bol zou wa sneller mogen moven vindek, en die is loemp te besturen tov vroeger (ni da'k ne nieve T2 wil ofzo). En de maps zijn klein idd, ma kom, er komt toch een mappack dus da kan mij ni zo veel schelen, gewoon die vehicles vindek ni goe. De rest is ideaal. Skiën gaat misschien iets te ez.

Pele

Legacy Member
shadowcat ? ik heb op ulle forums gezien da ge nog ni echt recruteerd, maar in welk irc channel zitte gelle , tgeen waark nu op zit zitten precies alleen cod'ers ?
mss kank een paar gamepjes meespelen met ulle members want ik vind ni echt belgisch gezelschap op de servers :o

[Shadowcat]

Legacy Member
Neen we recruteren enkel wanneer de full game uit is. Want diegene die de beta spelen gaan ook niet noodzakelijk de full game spelen. :)

Als ik de tijd vind ga ik CIA T:V leiden, en dan zal ik ook gaan over de recrutering. Dus je kan mij daar over aanspreken nadat de full game uit is :)

ons channel is gewoon #ciateam

Vision[CIA]

Legacy Member
registreer u al op ons forum, der is al een Tribes Vengeance forum. Momenteel zijn we idd active in rvs en cod.

Turtle_Bigben

Legacy Member
[Shadowcat] zei:
Diegene die willen dat T:V beter op T2 trekt kunnen dan ook beter bij T2 blijven.

Geloof me, zo gemakkelijk is dat niet... Ik heb T2 ier origineel liggen. Heb me er rot mee geamuseerd. Heb het jaartje ofzo geleden trug installed omdat het weer kriebelde :) Toen ik online wou komen vroeg em naar men account + pw... Wistik natuurlijk nimeer (was al een jaar ofzo geleden) dus ik doe PW recovery... Ik kreeg als error msg da der geen account aan dien email verbondne was... "Ok np, dan maak ik gewoon een niewue aan" d8 ik... NEE dus want aloewel al men account gegevens uit hun database gewist ware, toch wisten ze dat mijn cdkey al gebruikt was geweets om een account te maken (en der kon maar blijkbaar 1 acc met 1 cdkey gemaakt worden.)

Echt heel leuk hoor, zo een spel hier thuis hebben liggen da MP based is en ge da enkel tegen idiote bots in SP kunt spelen omda je niet op MP geraakt -_-
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan