Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RuffRyder3600 zei:das wel nie de origineel text van DMX he, ik heb die wa aangepast

*kuch* *kuch* RuffRyder ft. DMX*trust* zei:DMX ft. RuffRyder3600 dan![]()

Shorty87 zei:da was hier een van mijn favoriete liedjes![]()
http://www.ultimate-guitar.com/tabs/g/grand_theft_auto/joyride_tab.htm
kweet wel nie hoe dat da liedje noemt
*edit*
Da shootaz![]()

grand teft and termination, steal what you can and run from the nationAsserti zei:kerel ik ben u zooooooooooo odankbaar![]()
![]()
![]()
ik zoek al jaren achter de tekst van da liedje, da moeten we pakken. Het introliedje van GTA 1
oh kerel, this is GREAT!!!
edit: FF da liedje geuploaded hier (rechtermuisknop, doel opslaan als)
Tis DMX, en tis rap muziek, goede rap muziek, haalt er aan paar af, =>aanraadbaar : let me fly, its all good, where da hood at, RuffRyders anthem, slippin. And many many many moreIronpole zei:Wa is dieje BMX dinges allemaal, wa voor genre is da?
RuffRyder3600 zei:Tis DMX, en tis rap muziek, goede rap muziek, haalt er aan paar af, =>aanraadbaar : let me fly, its all good, where da hood at, RuffRyders anthem, slippin. And many many many more![]()
.
Asserti zei:kerel ik ben u zooooooooooo odankbaar![]()
![]()
![]()
ik zoek al jaren achter de tekst van da liedje, da moeten we pakken. Het introliedje van GTA 1
oh kerel, this is GREAT!!!
edit: FF da liedje geuploaded hier (rechtermuisknop, doel opslaan als)

da shootaz - joyrideSilent Thunder zei:Van wie is da liedje nu eigenlijk, en hoe heet het?
Haha, da vind ik ook!Ironpole zei:
