Archief - TRC: Telenet Racing Community Volkslied

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

An!m0

Legacy Member
Sjah , ik dacht , nu hebbe we onze slogan , ava's , webspace , ... , en waarom ook geen lijflied/volkslied ? :D

flov007

Legacy Member
ge gaat een beetje ver vind ik :wtf:

ontopic:
- the buzzhorn - ordinary
- static x - the only
- fuel - quarter
- junkie xl - action radius
- ...
- (gewoon alles van NFS HP2 of NFSU (behalve dieje rap dan ;))

Silent Thunder

Legacy Member
flov007 zei:
ge gaat een beetje ver vind ik :wtf:
²

/me votes for Metallica - Fuel. But again, het gaat een beetje te ver... De mensen vinden ons nu al freaks wrsch; het moet ni nog erger worden :crazy:

Ironpole

Legacy Member
Theatre Of Tragedy - Seraphic Deviltry

:unsure:

Eigenlijk is dit gewoon een "Ik-vind-dit-liedje-goedthread"

Silent Thunder

Legacy Member
Ironpole zei:
Eigenlijk is dit gewoon een "Ik-vind-dit-liedje-goedthread"
Bwa nee, ik zei "Fuel" van Metallica, omdat den inhoud aansluit bij die van TRC ;)

guRuh

Legacy Member
O dierbaar forum , o plaats der raaaaaaaaaaacers, uwe server zijn tot ons toegewijjjjjjjjjjdt...
...

geen volkslied best e :)

Sergiow

Legacy Member
Race, Race, da kan kik goe.
Da kanne kikke blindelings en me men ogen toe. hey
Race, race, tege mijn haar omhoog.
Mijne oto is nog nie vertrokke, of ik ben al gefinisht.
:music:

origineel :

Zuipe, zuipe, da kan kik goe.
Da kanne kikke blindelings en me men ogen toe. hey
Zuipe, zuipe, tegen mijn haar omhoog.
Mijne mond is nog nie leeg, of mijn keel is weeral droog.

integra

Legacy Member
Sergiow zei:
Race, Race, da kan kik goe.
Da kanne kikke blindelings en me men ogen toe. hey
Race, race, tege mijn haar omhoog.
Mijne oto is nog nie vertrokke, of ik ben al gefinisht.
:music:
Da kanne kikke blindelings en me men ogen toe. hey
Race, race, tege mijn haar omhoog.
Mijne oto is nog nie vertrokke, of ik staan al droog. :p

An!m0

Legacy Member
olé we zijn vertrokke , mss wordt dit dan toch een nuttige thread :unsure: :ironic:

RuffRyder3600

Legacy Member
Either let us race, or give us death
Let our rubber burn, take my breath
If we don't race we'll die anyway, I'ma live on
but I'll be gone any day


Hold us down, noobs wanna know us now
Didn't want ta play wit' us when to show us how
No meow
Is it all about the bark ?
Let the dog lose baby it's about to spark
Light up the night, like the 4th of July
Niggaz know, when we let go, niggaz die
wit' this Y and you don't know you slow like Baltimore
If you ain't tryin' ta go ya blow
We soke up all the pain and except it in silence
When we let go it's violence cause the wildest
leaves the dog barkin' up the tree for the cat
in the fog but ya'll niggaz see is the bat
Flappin' away wit' em blind like Stevy
Niggas don't hear us, still tryin' to see us
Stop being slow, ya heard what I said
Let us go, let us flow on our bed



met persoonlijke toestemming van DMX geript:D



:unsure:

Foose

Legacy Member
Hey, hey, laat ons racen
Je staat in achteruit, kijk daar een vent die fluit
Smijt hem maar in eerste, dan verbranden je banden het meeste (? :p)
Pattineer nu eens goed en zie je veel roet :/

RuffRyder3600

Legacy Member
goede race muziek

Redman ft. E3 - ride
twista - adreniline rush
mos def - kalifornia :music:
swizz beatz - ride out
non phixion - refuse to lose

kortom : soundtracks van biker boyz:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan