Archief - Toekomstige international kopen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

geebaby

Legacy Member
Ik zal u is laten weten hoe het afgelopen is e ;)

Khoop allemaal da ge ongelijk ebt maar kvrees beke da gulle gelijk ebt :)

nuja kheb nog tijd zene om em te trainen. Als ge ziet da der mannen tussen zitten van 28 met redelijke stats :)

we shall see ;)

SIO

Legacy Member
geebaby zei:
Kijk eens goed naar het nationale team van panama. Als die spelmaken uitstekend wordt (binnen serieus aantal weken) dan zal ie der wel bijhoren zene. Tis misschien wel op een heel lange termijn, maja kvind da nie zo erg.

Volgens mij zal die het nationaal team van panama wel halen zene. :)
omg geebaby ge ebt u nu goed int zak laten zetten.. Redeneer eens even met me mee.. Jij traint die op middenveld vanaf ZWAK ( :doh: ), eind dit seizoen is die matig, volgend seizoen redelijk en goed.

Hoe groot is de kans denk je dat er tegen eind volgend seizoen GEEN 5 redelijke/goed/uitstekende middenvelders gepulled worden in panama?

0% kans? inderdaad das juist..

Velen laten hun in de zak zetten door 19jarige solids te kope die in U20mogen spelen maar ze vergeten wel bij dat er pulls gedaan worden die ook solid zijn maar dan wel 17 ipv 19 en dan vallen die 19jarigen onmiddelijk uit de selectie en dan hebben ze gewoon veel geld gegeven voor niets
Maar dat je het nog probeert met stat 'zwak', das gewoon krankzinnig ;)

Kwil u ni afkraken ofzo he maar berg uw droom maar op, die komt NOOIT in nationale ploeg..

Ex0dus

Legacy Member
stvw zei:
heb dus nen international gekocht:

Nabil Yousif (39884312)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: Tunisiyah
Total Skill Index (TSI): 120
Loon: 615 €/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: R.S.C.V. Vremde
Waarschuwingen: 0


Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht


Tot ik zag dat de coach van die speler de U-20 coach was ...
Toen dacht ik dat die gewoon zen speler wou verpatsen.
Dus zette ik hem op de transfermarkt :p
Blijkt het toch wel nen echten te zijn zeker :D
Nu U20-coach kwaad omdat die denkt dat ik hem wil daytrade :sleep:

swat :unsure: tventeke staat er dus op ... niemand bied erop (waarom zouden ze ... 250k vor ne redelijke spelmaken ...

Clu vant verhaal ... Ik heb nen international :applause:
zelfs nen aap kan afleiden uit het feit dat tunesië aan haar 2de seizoen zit en al veel betere mids heeft dat deze nooit kans maakt op u-20 ;)

greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan