Archief - Toekomstige international kopen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

geebaby

Legacy Member
Wat vinden jullie van volgend idee?

Je koopt een goedkope Panamanees, Kenyaan of Jamaicaan Traint er 2 a 3 seizoenen meet (tmoet wel een jonge zijn max 19) waarna je hem voor grof geld verkoopt omdat het een international is.

Iemand die hier ervaring mee heeft?

thx

FeNiX4LiFe

Legacy Member
de nieuwe landen hun sucky spelers zijn pokkeduur
als je het geld hebt dan kunde da doen ja :D

Ether

Legacy Member
Kzou da nie in de eerste plaats doen om hem te verkopen, eerder voor de eer om een international in je ploeg te hebben :D


En kweet uit ervaring da zo'n spelers pokkeduur zijn, vanaf da ze solid hebben kosten ze immens veel geld, en om te beginnen trainen vanaf redelijk vinnek toch ook vrij lang duren...
+Zoek maar eens spelers van zo'n land, kruipt vrij veel tijd in...

Archeoloogke

Legacy Member
Ik heb er eentje gevonden, in Cyprus: (national coach heeft nog gezegd in mei van ik zoek 17-19 jarige verdedigers die solid zijn)

En wat zie ik:

Utku Süngü (39800707)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en rampzalig leiderschap capaciteiten.


Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: Cyprus
Total Skill Index (TSI): 580
Loon: 602 €/week
Eigenaar: Pao4Ever
Waarschuwingen: 0


Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Transferlijst: Centrale Verdediger

Deadline: 01-09-2004 om 20:05
Vraagprijs: 150 000 €
Hoogste bod:
334 000 € door Team JULOP CK

Te koop voorlopig aan die prijs....nog redelijk voorlopig, zou ik het erop wagen of is dit zonde? :p
En nog een vraagje: hoeveel onder nul mag je staan? lol :D

sleejer

Legacy Member
ge kunt der nu nog altijd voor bieden hé, als het te veel word kunt ge nog altijd stoppen :)

en ge moogt 200 000 onder nul gaan

sToRm

Legacy Member
sleejer zei:
ge kunt der nu nog altijd voor bieden hé, als het te veel word kunt ge nog altijd stoppen :)

en ge moogt 200 000 onder nul gaan

bij 200 000 onder nul kunde niméér bieden. (bedoelt gy waarschynlyk ook)
Int totaal moogde 500 000 onder nul staan.

Grtz

Timmie

Legacy Member
Ik heb internationale van ecuador, heb vorige week nog een wit-rus gekocht, die binnenkort in het nationaal team komt. Waarom? Voor de eer en voor de ervaring.

geebaby

Legacy Member
Ja ook wel voor de eer natuurlijk, maar het brengt ongelooflijk veel geld op. Ik heb nu een 19 jarige Panamanees

Enrique Azexas (37612002)
19 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en redelijk leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: Panama
Total Skill Index (TSI): 130
Loon: 644 €/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: WeaponsOfMassDestruction
Waarschuwingen: 0


Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Spelmaken: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: zwak Spelhervatting: matig

Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0


Ik ga hem trainen voor middenveld (tzal wel lang duren, kweet et maar als ik hem elke keer door friendly's te laten spelen laat stijgen dan heb ik binnen 2 a 3 seizoenen een international. Hoop ik :)

Kheb er maar 15000 voor betaald (misschien wel iets teveel gezien zijn stats, maar zijn toekomst ;))

Forza

Legacy Member
Kzou gwn geen moeite voor doen voor zowiet te traine, moest ik een zwak defender naar goed/uitstekend willen brengen :unsure: Op dien tijd train ik voor 2 miljoen ander manne :p

geebaby

Legacy Member
Uhu je hebt misschien wel gelijk, maar voor mij is da gewoon een extratje, kblijf gewoon iedereen verder trainen en die ja die komt erbij e

Kzit ook nog maar in VIII ste klasse e dus zoveel maakt et voor mij niet uit wie der mijn friendly's speelt ;)

sjoene

Legacy Member
niet doen, der zijn ook andere mensen die met dit idee zitten he, gij traint mss nen zwak naar uitstekend, maar tegen dan zijn der al zoveel andere panamezen die van redelijk naar bvb briljant zijn getraind :)

FeNiX4LiFe

Legacy Member
geebaby zei:
Ja ook wel voor de eer natuurlijk, maar het brengt ongelooflijk veel geld op. Ik heb nu een 19 jarige Panamanees

Enrique Azexas (37612002)
19 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en redelijk leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: Panama
Total Skill Index (TSI): 130
Loon: 644 €/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: WeaponsOfMassDestruction
Waarschuwingen: 0


Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Spelmaken: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: zwak Spelhervatting: matig

Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0


Ik ga hem trainen voor middenveld (tzal wel lang duren, kweet et maar als ik hem elke keer door friendly's te laten spelen laat stijgen dan heb ik binnen 2 a 3 seizoenen een international. Hoop ik :)

Kheb er maar 15000 voor betaald (misschien wel iets teveel gezien zijn stats, maar zijn toekomst ;))


:strijk:
das afval.
ge hebt u in de zak laten zetten
die wordt NOOIT international

grievie

Legacy Member
Archeoloogke zei:
Ik heb er eentje gevonden, in Cyprus: (national coach heeft nog gezegd in mei van ik zoek 17-19 jarige verdedigers die solid zijn)

En wat zie ik:

Utku Süngü (39800707)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en rampzalig leiderschap capaciteiten.


Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: Cyprus
Total Skill Index (TSI): 580
Loon: 602 €/week
Eigenaar: Pao4Ever
Waarschuwingen: 0


Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Transferlijst: Centrale Verdediger

Deadline: 01-09-2004 om 20:05
Vraagprijs: 150 000 €
Hoogste bod:
334 000 € door Team JULOP CK

Te koop voorlopig aan die prijs....nog redelijk voorlopig, zou ik het erop wagen of is dit zonde? :p
En nog een vraagje: hoeveel onder nul mag je staan? lol :D

Ik vind het veel geld voor het beestje...
rond die prijs kunt ge ne uitstekende verdediger kopen.
Maar ja ik weet ook niet hoeveel duurder ze worden als ze international worden. Mij maakt t persoonlijk gene zak uit :)
Als t is om er em als internatiol te verkopen , kan k er ni veel over zeggen.
Ma als speler op zich vindik em wa duur voor het geen voorstelt, al is em wel nog heel jong

geebaby

Legacy Member
Kijk eens goed naar het nationale team van panama. Als die spelmaken uitstekend wordt (binnen serieus aantal weken) dan zal ie der wel bijhoren zene. Tis misschien wel op een heel lange termijn, maja kvind da nie zo erg.

Volgens mij zal die het nationaal team van panama wel halen zene. :)

FeNiX4LiFe

Legacy Member
als er iemand een matige of redelijke traint van zelfde leeftijd dan is ie u een stap voor.

Nookiedog

Legacy Member
nie na sterre alleen kijke ook na tsi zegt genoeg meestal of et haalbaar is.

sjoene

Legacy Member
geebaby zei:
Kijk eens goed naar het nationale team van panama. Als die spelmaken uitstekend wordt (binnen serieus aantal weken) dan zal ie der wel bijhoren zene. Tis misschien wel op een heel lange termijn, maja kvind da nie zo erg.

Volgens mij zal die het nationaal team van panama wel halen zene. :)

zoals ik hierboven reeds zei, der zijn nog trainers die nen panamees trainen e, en ze gaan nie allemaal ene van zwak traine, eerder redelijk-goed, dus tegen dat den uwen uitstekend is zijn die briljant of wonderbaarlijk:)

sleejer

Legacy Member
geebaby zei:
Kijk eens goed naar het nationale team van panama. Als die spelmaken uitstekend wordt (binnen serieus aantal weken) dan zal ie der wel bijhoren zene. Tis misschien wel op een heel lange termijn, maja kvind da nie zo erg.

Volgens mij zal die het nationaal team van panama wel halen zene. :)

tegen dat den uwe uitstekend is, zijn andere trainees ook al veel verbeterd hé... :)

stvw

Legacy Member
heb dus nen international gekocht:

Nabil Yousif (39884312)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: Tunisiyah
Total Skill Index (TSI): 120
Loon: 615 €/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: R.S.C.V. Vremde
Waarschuwingen: 0


Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht


Tot ik zag dat de coach van die speler de U-20 coach was ...
Toen dacht ik dat die gewoon zen speler wou verpatsen.
Dus zette ik hem op de transfermarkt :p
Blijkt het toch wel nen echten te zijn zeker :D
Nu U20-coach kwaad omdat die denkt dat ik hem wil daytrade :sleep:

swat :unsure: tventeke staat er dus op ... niemand bied erop (waarom zouden ze ... 250k vor ne redelijke spelmaken ...

Clu vant verhaal ... Ik heb nen international :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan