Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

soulreaper

Legacy Member
Martian zei:
Joenge -.-
Zelfs Call of Duty: Modern Warfare had mooiere GFX he...
U mening okee... ma ge moet ni overdrijven eh :sop:

Geen reden om arrogant te gaan doen.

Mijn mening? Echt niet Alleen MIJN mening, lees het internet maar eens na. Zelfs Benny geeft me gelijk, en we staan niet altijd op 1 lijn, dus dat wil al wat zeggen :applause:

Mooiere gfx is imo niet gelijk aan betere sfeer. En aan de reacties die ik in andere threads lees die jij rondbazuint, zijn RPG en MMO's misschien niets voor jou, want overal haal jij shooters aan. Het zou verdorie een schande zijn moest Call of Duty slechte gfx hebben met hun miljoenenbudget. Iets wat een kleine dev zoals CDProject niet heeft, en dat verdient mijn respect, EN mijn centen. Call of duty is een melkkoe en die zal uitgemolken worden tot het helemaal uitgeperst is. What's next? Call of Duty: Defending Fort Knox? Call of Duty: At Wounded Knee?? Als jij de Gfx van TW2 niets speciaals vindt, dan moet je dringend eens je zicht laten nakijken, want dan ben je STEKEblind.

Modern Warfare MOET wel goed gfx hebben om verkocht te worden, want voor het verhaal en de urenlange soloplayer met verschillende eindes, en de beslissingen die pas veel later een invloed hebben hoeven we het niet te doen...

NeverwinterX

Legacy Member
Call of Duty: Modern Warfare mooie graphics? Dat is ook de eerste keer dat ik dat hoor :p

art style != graphics trouwens

Rider

Legacy Member
Martian zei:
Joenge -.-
Zelfs Call of Duty: Modern Warfare had mooiere GFX he...
U mening okee... ma ge moet ni overdrijven eh :sop:

blind??

allez kijk: crysis 2; the witcher 2 & misschien Deus Ex HR (en die laatste dan in mindere mate) steken kwa GFX vér boven de rest uit atm.

CoD kan hier bijlange niet aan tippen; maar dat hoeft helemaal niet. Dat brainless; heavy action knalfestijn leidt u af van de gfx. Mor witcher 2 heeft echt fantastisch goeie gfx. En crysis 2 met dx11 patch & high res pack is gewoonweg schandalig strak, alhoewel de game zelf op niet veel trekt imo.

Afgaande op de gameplay vids die ik tot nu toe van MW3 gezien heb; zal die game daar niet veel verandering in brengen; en in het niets verbleken naast zijn directe concurrent. Ik betwijfel zelfs ten sterkste dat MW3 de vergelijking met Witcher 2 & crysis 2 gaat kunnen doorstaan. Vergeet niet dat CoD in eerste plaats een console game is.

Martian

Legacy Member
Ja tis wel waar da Cod uitgemolken wordt en ik ben trouwens helemaal geen Cod fan... ;)
Maareuh The Witcher 2 heeft inderdaad SUPER sfeer dit wil ik ook niet ontkennen.
Ik wil helemaal niet bashen op TW2 want het spel is super maar mijn post werd verkeerd begrepen...
Ik vond Crysis gewoon niet zo...
Ik wil me ook graag excuseren tegenover Soulreaper want als ik mijn vorige post nu terug lees was die misschien wat ongepast :$

soulreaper

Legacy Member
Martian zei:
Ja tis wel waar da Cod uitgemolken wordt en ik ben trouwens helemaal geen Cod fan... ;)
Maareuh The Witcher 2 heeft inderdaad SUPER sfeer dit wil ik ook niet ontkennen.
Ik wil helemaal niet bashen op TW2 want het spel is super maar mijn post werd verkeerd begrepen...
Ik vond Crysis gewoon niet zo...
Ik wil me ook graag excuseren tegenover Soulreaper want als ik mijn vorige post nu terug lees was die misschien wat ongepast :$

BWha, nergens voor nodig. Ik was zelf ook niet erg beleefd. Crysis was zijn tijd (veel te ver) vooruit qua graphics. 90% vn de mensen kon het bij release zelfs niet op low settings spelen zonder een beest van een pc te hebben. Wat me eigenlijk tot een punt van ergernis van vandaag brengt: "De game x haalt hier maar 50fps op alles max postjes". Iedereen wilt tegenwoordig maar dat een game vlotjes draait met alles maxed out op 100 fps. Wat kan mij dat nu bommen, ik persoonlijk zie geen verschil tussen 60 en 70 fps. Ik vind sfeer en plezier in de games nog altijd belangrijker dan 100fps. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik een misbaksel al Duke Nukem Forever ga kopen, want hoe ik ook genoten heb van de oude games, dat ze zoiets na wat? 14 jaar development? nog durven uitbrengen is een regelrechte schande...:offtopic:

Metteh

Legacy Member
Net deus ex uitgespeeld en nu is beginnen aan de witcher. Heb nu The Witcher 2: Assassins Of Kings (Premium Edition) gekocht op zavvi. Maar dit is dan een non-steam versie van de game ? Heb niks moeten activeren online of een account maken of dergelijke, alleen de cd-key ingeven. :s Dacht dat dit een steam game was ?

Ataraxis

Legacy Member
Nope, enkel aankoop op Steam zelf werkt met Steam.

Retail is zonder enige DRM.

romanspartan

Legacy Member
kan iemand mij helpen met de witcher 2 kan hem niet patchen wand krijg heel de tijd een error dat er files missen ofzo

raikmon

Legacy Member
romanspartan zei:
kan iemand mij helpen met de witcher 2 kan hem niet patchen wand krijg heel de tijd een error dat er files missen ofzo


Gewoon game instaleren en laten auto patchen en daarna patch 1.35 afhalen die patchen en gedaan.

die patch 1.4 en 1.5 is voor the witcher 1

Fredvdp

Legacy Member
soulreaper zei:
Als jij de Gfx van TW2 niets speciaals vindt, dan moet je dringend eens je zicht laten nakijken, want dan ben je STEKEblind.

Inderdaad. The Witcher 2 is een prachtig spel. De graphics zijn niet perfect (slechte gezichtsanimaties en hier en daar een plaatselijk probleempje) maar het kleurenpallet is fantastisch en de lichteffecten heel mooi. Ik heb zelden een mooier spel gezien.

Mini

Legacy Member
Ben niet verder geraakt dan de eerste 2 mins met die draak int begin omdat ik de gfx zo shit vond.


Sent from my iPhone using Tapatalk

soulreaper

Legacy Member
Mini zei:
Ben niet verder geraakt dan de eerste 2 mins met die draak int begin omdat ik de gfx zo shit vond.


Sent from my iPhone using Tapatalk

WTF? Laat je nakijken, ik denk dat je dringend een lobotomie nodig hebt. Of je hebt last van je ogen of je hebt het over een ander game. iemand die die gfx shit vond, moesten ze voor mij part in de diepste kerker opsluiten en de sleutel wegsmijten. Of wacht, je bent zo iemand die enkel maar shooters speelt?

romanspartan

Legacy Member
dit krijg ik Installed game version is invalid or incomplete
heb een patch en dat is die van 112 mb en de rest krijg ik heel de tijd die error

soulreaper

Legacy Member
romanspartan zei:
dit krijg ik Installed game version is invalid or incomplete
heb een patch en dat is die van 112 mb en de rest krijg ik heel de tijd die error

Steamversie? Indien ja, dan moet je steam eens laten checken of de game niet corrupted is.

Dobbelsteen

Legacy Member
Mini zei:
Ben niet verder geraakt dan de eerste 2 mins met die draak int begin omdat ik de gfx zo shit vond.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Wie speelt er dan ook the Witcher 2 op een iphone. Op zo'n kutschermpje moet je niet verbaasd zijn dat het op niks trekt.

http://www.thewitcher.com/patch2/

Patch 2.0 is nu beschikbaar. 907 MB :sop: :sop: :sop: :sop:

el_sheep666

Legacy Member
Als ik het spel via steam start geeft steam kort het venster patch 2.0 installing, maar het gebeurt niet echt :S
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan