Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, vind ik ook ambtenarenVargasFan zei:Weet niet of het in de eerste ook zo was, maar vind het ambtenaren dat je steeds die lichten moet kapot schieten. Ik vergeet het altijd en kan zo dan niet The Darkness gebruiken.
. Leuke demo wel, wel niet zo duister als de eerste, maar komt hier toch binnen!SpeedySpeedsUp zei:Ja, vind ik ook ambtenaren. Leuke demo wel, wel niet zo duister als de eerste, maar komt hier toch binnen!




Psy zei:Heb em op pc & vond em super, kort, maar zeer leuk.
, momenteel houd de Vendettas (MP) mij volop bezig