Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GeoBem007

Legacy Member
Da zwalpen ligt volgens mij vooral omda voor het minste het stuur meer dan een kwart slag draait.. En das vrij veel.

Ik hoor wel een duidelijk verschil tussen de V8 SRT van de Charger en de V8 LS3 van de Camaro. Het stuk waar de camera achter de wagen is, vind ik die wel vet klinken ze..

Helaas. Den Aston heeft nogaltij dezelfde 'generic' V12-sound. Terwijl het een van de lekkerste V12's is.
YouTube - Aston Martin DBS accelerating! Lovely sound!

Physics sucken wel. Amper verschil tussen grip op asfalt en grip op gras me een 600pk achterwielaangedreven bolide..

http://www.youtube.com/watch?v=jP4eQFI4_Lo&feature=related

Casino is wel vet, maar heeft weinig met het rijden te maken jammer genoeg..

Alles lijkt wel met geld te betalen. Voordeel van Casino is da je evt wel gemakkelijk geld kunt verdienen (of verliezen :D)

GinyuWarrior

Legacy Member
ik koop deze game zowiezo, al s het maar om met een gigantische bentley iedereen van de baan te knalle

GeoBem007

Legacy Member
Kwil'm ook zowiezo, ik wil er alleen niet teveel geld aan geven.
En ik denk dat ik hem eerst ga 'testen' op de PC..

DaMob

Legacy Member
Eergisteren mail van beta gehad en nu aan het downloaden. Kan je die downloader gewoon afzetten en later verder gaan? Want het gaat veel te traag om op 1 avond gedownload te krijgen.

Bloob

Legacy Member
DaMob zei:
Eergisteren mail van beta gehad en nu aan het downloaden. Kan je die downloader gewoon afzetten en later verder gaan? Want het gaat veel te traag om op 1 avond gedownload te krijgen.

nee. ik heb da geprobeerd en werkte niet.

Anyway, als je de download wat wilt versnellen:
Download netlimiter en cap je upload snelheid.

Prog werkt beetje zoals torrent. Je upload constant als je download, dus als je upload vollebak open staat gaat je downoad snelheid serieus zakken ;)

Snapy

Legacy Member
Heb net een uurtje gespeeld en ik moet zeggen: er is nog veel werk aan, maar het is toch niet een hopeloze zaak. Oké, één van de grootste punten is de besturing die momenteel echt té arcade is. Je voelt bij een muscle car gewoon niet dat je zo'n gewicht aan het besturen bent en het remmen is voorlopig echt slecht afgesteld. Daarenboven heb ik, net zoals in TDU1, nog steeds problemen met de versnellingsbak van G25/G27.

De graphics zijn niet verbluffend, maar toch een sprong voorwaarts gezien zijn voorganger. Ik speel hem op Full HD met alles op High en het ziet er zeker niet slecht uit. Ook de menu-interfaces zijn lekker modern, alleen vrij druk. Het geluid is dan weer minder goed; opnieuw kunnen de motorgeluiden me niet bekoren, mja, we kunnen alleen maar hopen zeker?

Nu, hetgeen ik me afvraag is dus waar Atari en Eden naartoe willen met dit stukje software. Als ik naar de online-opties zie, komt het sociaal gedeelte echt wel fel naar voren met allemaal dingen die me simpelweg niet interesseren. Kijk ik naar de showrooms, de wagens en de races, dan denk ik dat dit toch wel iets is voor de serieuzere racefan. Kijk ik dan weer naar de besturing en de vreselijke AI-wagens, dan denk ik opnieuw aan een arcade-racer. Dusja, het schommelt een beetje constant.

Algemene conclusie: vermits hier nog genoeg aan gesleuteld wordt, kan het zeker nog iets worden, maar veranderen ze te weinig, gaan er vele racefans teleurgesteld zijn.

DaMob

Legacy Member
Bloob zei:
nee. ik heb da geprobeerd en werkte niet.

Anyway, als je de download wat wilt versnellen:
Download netlimiter en cap je upload snelheid.

Prog werkt beetje zoals torrent. Je upload constant als je download, dus als je upload vollebak open staat gaat je downoad snelheid serieus zakken ;)

Heb het gedownload, maar haalt niets uit, nog steeds even traag.

Toch bedankt!

Heb wel ontdekt dat hij toch verder doet als je dezelfde map kiest waar je de bestanden opslaagt.

scipicore

Legacy Member
Ik heb zonet 5 minuten willen spelen en ik heb voorlopig maar 1 opmerking.

Wat voor een kutengine is me dat? Ik haal op een reso van 800*480 en alles op low nog geen 3fps. Ik speel het nu wel op mijn laptop, maar daar kan ik met gemak mafia 2 op low op spelen, andere games op medium aan een deftige framerate. Zelfs wanneer alles op low staat zie ik nog dat de anisotropic filter aanstaat, alsook de motion blur en dergelijke.

Dit is gewoon mensen dwingen nieuwe hardware te kopen.

scipicore

Legacy Member
Kdenk niet dat da zal gaan, is gebonden aan atari account. En daarbij, morgen installeer ik het op mijn pc, da zal hopelijk wel deftig bollen.

GinyuWarrior

Legacy Member
scipicore zei:
Kdenk niet dat da zal gaan, is gebonden aan atari account. En daarbij, morgen installeer ik het op mijn pc, da zal hopelijk wel deftig bollen.

Fag !




Jokeske ;)

Anyway ik denk dat deze game niet 'licht' is. Gezien de speelwereld.

lord_augustus

Legacy Member
pfff ik heb em gepreordered op atari zel maar heb nog geen mail gehad voor beta

Energised

Legacy Member
niks geen nieuws?

kdenk ni da die mannen da uit hunne duim gaan zuigen ze..

alhoewel met die winkel weet ge nooit weet..

GeoBem007

Legacy Member
Jep.. Is al van eind juli/begin augustus bekend :(

Alle, geeft ze natuurlijk wel wa tijd om eraan te werken tussen de beta en de release natuurlijk..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan