Flare'
Legacy Member
Mee zei:Ik heb de filmpjes op VirtualR eens bekeken (wel, na de eerste 2 had ik genoeg gezien). Ik hoop HEEL hard dat ze nog iets aan de physics gaan doen of ze mogen hun 100% arcade spel houden. Zit totaal geen beweging in die auto's, het is precies NFS World.
TD:U 1 was geen sim, maar het was nog plezant en uitdagend om met zware pk-monsters op de baan te gaan, maar hier... oh boyad:
Ik ben eerlijk gezegd ook niet zo onder de indruk van de filmpjes... Hopelijk doen ze idd nog wat aan die physics. Ook grafisch lijkt het me nog niet helemaal in orde, vooral tijdens de nacht dan. Maar dat is wat logisch natuurlijk, is nog even voor release.
ad:

laten we hopen dat het hierbij niet het geval is. De eerste trailers enzo van die jeep in de modder bv zagen er voor mij althans een stuk beter uit.


ik heb alle vertrouwen in TDU2 !