Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Flare'

Legacy Member
Mee zei:
Ik heb de filmpjes op VirtualR eens bekeken (wel, na de eerste 2 had ik genoeg gezien). Ik hoop HEEL hard dat ze nog iets aan de physics gaan doen of ze mogen hun 100% arcade spel houden. Zit totaal geen beweging in die auto's, het is precies NFS World.
TD:U 1 was geen sim, maar het was nog plezant en uitdagend om met zware pk-monsters op de baan te gaan, maar hier... oh boy :sad:

Ik ben eerlijk gezegd ook niet zo onder de indruk van de filmpjes... Hopelijk doen ze idd nog wat aan die physics. Ook grafisch lijkt het me nog niet helemaal in orde, vooral tijdens de nacht dan. Maar dat is wat logisch natuurlijk, is nog even voor release.

Anoniem04

Legacy Member
Dat dachten we van de TDU beta ook, daar is uiteindelijk ook niets aan veranderd. :unsure:

Flare'

Legacy Member
Dillyracer zei:
Dat dachten we van de TDU beta ook, daar is uiteindelijk ook niets aan veranderd. :unsure:

You got me :( laten we hopen dat het hierbij niet het geval is. De eerste trailers enzo van die jeep in de modder bv zagen er voor mij althans een stuk beter uit.

Frey

Legacy Member
Ik heb 1 key op overschot, eerste post met 'ik wil de key' na de mijne krijgt hem gepm'ed ;)

GinyuWarrior

Legacy Member
de volgende die ng een key heeft PM me pls !!!! Heb just ne nieuwe pc gekocht en kwil deze kut op highest draaien :p

Anyway OT: Kunt ge niet bij settings kiezen of ge wilt dat uw scherm beweegt bij bvb een scherpe bocht ? Als die mensen dat afzetten en gwn rijden krijgt ge idd het arcade gevoel

Wel weinig leven op die wegen blijkbaar, maar het ziet er vrij spaans uit

Bloob

Legacy Member
ik ben serieus teleurgesteld na het spelen van de beta.

handling -> :puke:

Bij TDU1 was het rijden op zich nog leuk, de handling was in orde. maar bij deze.. pfff
ik speel met xbox controller en het lijkt echt alsof je niet precies kan sturen, je zwabbelt altijd over de baan.

En het minste wat ik men rem induw (dus trigger heel lichtjes in duwen) staat mijn auto toch altijd 2sec later volledig stil.
Hoe hard ik men rem induw, hij remt altijd even hard.

Snapy

Legacy Member
Heb ook een invite gehad; jammer dat je hem enkel kan uittesten tijdens de testsessies, waardoor ik nog tot morgenavond moet wachten. Ik verwacht er in ieder geval niet al te veel van na het lezen van dit topic en de TDU-bètaforums.

GinyuWarrior

Legacy Member
Bloob zei:
ik ben serieus teleurgesteld na het spelen van de beta.

handling -> :puke:

Bij TDU1 was het rijden op zich nog leuk, de handling was in orde. maar bij deze.. pfff
ik speel met xbox controller en het lijkt echt alsof je niet precies kan sturen, je zwabbelt altijd over de baan.

En het minste wat ik men rem induw (dus trigger heel lichtjes in duwen) staat mijn auto toch altijd 2sec later volledig stil.
Hoe hard ik men rem induw, hij remt altijd even hard.

ketter, tdu wordt met een game wheel gespeeld (aka stuur)

Bloob

Legacy Member
GinyuWarrior zei:
ketter, tdu wordt met een game wheel gespeeld (aka stuur)

Ik heb TDU1 maanden lang met stuur (g25) en xbox controller gespeeld.
Geloof me, dit stuurt TOTAAL niet zoals TDU 1.

Ik weet nog dat ik met men chronometer hier langs mij op TDU1 men tijd probeerde te verbeteren op dat circuit. Handling voelde toen echt goed aan, je kon echt mooi een lijn volgen. nu zwalpt je auto alle kanten uit. Heb al in de settings zitten veranderen maar helpt allemaal niet.

Zal morgen eens proberen met mijn G25, maar ik betwijfel of dat iets gaat verbeteren

amdr

Legacy Member
Kheb ook enkel de filmkes gezien (wel 1, ik zag een Aston en daar maar op geklikt), ik kon bijna menne lag ni inhouden. Midtown Madness 2 had een beter handling >_<

vishnusixclix

Legacy Member
Bloob zei:


Voor wat ik ervan kan zien is het zielig:

* motorgeluid van die Dodge SRT V8 daar is nogal schoendoosachtig. Net als bij de vorige game. Ook die Aston klinkt als SHIT. Snappen die nu niet hoe belangrijk geluid is?!?
* Speler stuurt tegen 80mph wat links rechts en vliegt al stuurloos van de baan. (hopelijk nog wat met controlinstellingen bij te werken)
* Het hopeloos irritante verkeer die soms spontaan op jouw rijvak komt, zit er ook nog in. Dat was voor mij DE grootste afknapper vorige keer. Als ik tegen 250 per uur een andere auto ging inhalen, week die geheid uit op mijn rijlijn. Tegenliggers slaagden er telkens in om in paniek op mijn rijbaan te draaien. Bah.


Ik heb eigenlijk niets nieuws gezien. Ik ben hier TOTAAL niet onder de indruk van.
Het lijkt wel gewoon een uitbreiding, meer recente wagens en betere graphics...

SpeedFreak.be

Legacy Member
De handling vind ik belangrijker, want het kan goed zijn dat je weer customsounds op de wagens kunt zetten. Ok het hoort niet, maar ja ... ;)

vishnusixclix

Legacy Member
als ik die kerel met die dodge al zie zwalken tegen 80 mph in een flauw bochtje... ik weet het zo niet hoor.

Het ziet er in ieder geval niet revolutionair uit, hell... 't is amper een evolutie te noemen. Al die social clubs, daar koop ik dit spel toch niet voor. No offence @ de anderen hier, maar zulk een spel speel ik ni voor ullie schoon ogen maar omdat ik me zou kunnen amuseren met mijn V8 in het vooronder en een ondergaande zon achter de palmbomen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan